Tasavallassa kaikki hyvin?

Rikkaat elävät pidempään kuin köyhät.

Avainsanat: rikas köyhöä pidempi elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 08:30

Köyhät joutuvat tyytymään arvauskeskusten ja muiden julkisten tahojen palveluihin ja sitten kuoilevat viimeistään leikkausaikaa odotellessaan. Rikkaat käyttävät tehokkaita ja osaavia yksityisen puolen palveluita. Mutta onneksi lähdön tullen kaikki ovat tasa-arvoisia.

Kysyjän kommentti

Kiitos, näinhän juuri uutisoitiin. Köyhillä ei ole varaa käydä yksityisillä lääkäreillä, vaan jäävät kiltisti odottamaan mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 23:52

Upeesti,mahtavasti kaikki asiat,tuossa männä viikolla oli pari hauskaa tilannetta,ettö oli pakko sanoa,et jos rikkaat tietäis kuin hauskaa köyhällä on,kuten istua paatin uimatasolla ja huljutella jalkojansa suiolavedessä,niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 01:55

Tasavallassa osataan hoitaa, jos halutaan.
Minun tuttavistani juuri kaikkein rikkaimmat vain ovat maanneet haudassa jo alle viisikymppisinä. Parempi ruoka, lyhyempi elämä. Paksusuolensyöpä on vakava tauti.
Entisellä kotipaikkakunnallani pääsi kyllä köyhäkin lääkäriin ja vastaanotolle hyvinkin äkkiä. Kuntaliitos pilannee sen viimeisenkin ilonaiheen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 05:48

Mistä luin juuri ihan päinvastoin. Koulutuksellakin jokin merkitys pitkään elämään.
Eikö olekkin niin että, jos ihmisen on hyvä elää ,olla ja on oloonsa tyytyväinen, pysyy terveenäkin.
Raha tuo tullessaan vaivoja ja huolia huomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 06:09

Köyhällä on köyhän huvit, rikkailla varmaan rikkaammat. Valtakunnassa, tässä omassa pienessä on kaikki ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 07:57

Niinhän tuo on järjenkin mukaan...
Pystyvät kalliimpiin hoitoihinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 09:18

Itsestään huolehtivat elävät myös pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 11:19

pitäähän niiden köyhien kierron olla nopeempi ku rikkaitten.
muuten tulee liian kalliiksi yhteiskunnalle. ja eihän se nyt vetele että rikas ehtii nauttia kaikista penneistään vain "puoleenväliin" asti. (ajattele roopen markkajonoa vaikka).

pitäisköhän pureutua ongelmaan toiselta suunnalta? yksityisten maksut lakisääteisellä pieniksi niin johan on meikäläiselläkin varaa. jakaantuis tasasemmin tuo potilasjono ja kaikki toivottavasti saisivat ajoissa apua.

epistä - - - - taas kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 13:03

Ei mitään uutta auringon alla tässä asiassa....pahempaan suuntaan vaan on kehittynyt tuo tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:18

Oliko tuo yllätys lainkaan. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:33

Tulevaisuus näyttää lupaavalta rakkauden kukkulalla.

Tule ihmeessä Ida mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:02

Vääryyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 16:58

Jo on vääryys voiton saanut, ei auta enään pienet pirutkaan meitä.