Onko teillä käynyt yö uimareita?

www.youtube.com/watch?v=zGxk...embedded#!

Avainsanat: helge kävi uimassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 21:59

Ainakin iltapäivällä näin pari sorkkaeläintä uimassa.
www.napsu.fi/files/images/F/...girola.jpg

Kysyjän kommentti

nupopää peura...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 20:10

No eipä nyt käynyt...
Mutta koko päivän tuli Rusakkoa seurattu oli koko päivän pihassamme istumassa poistui tunti sitten, taisi iskeä nälkä kun sillä lailla pinkaisi pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 21:14

Yöuimareita ei ole näkynyt. Ainoastaan rusakko käy naapuritalon rouvan kukkapenkkiä tutkailemassa, yleensä aamuvarhaisella, kun liikettä on vielä vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 21:36

Vo jukra kovat oli paikat. Liukua meinasi koko ajan .En ole lammessa vielä nähnyt kahlaajia. Kyllä siinä kesällä käy ,juomassa ainakin.Tuo hirvi pelkäsi selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 21:44

Olen hirven nähnyt nousevan vedesä meidän uimarannassa,mutta tuo uimaallas oli loukku hirvelle onneksi pelastivat eläimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 22:54

Mökillä kesällä veneilessäni näin keskellä selkää hirven uimassa läheiseen saareen. Menin veneellä aivan hirven vierelle, jolloin se alkoikin pyrkiä veneeseeni. Onneksi pääsin soutamaan karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 00:32

Eipä ole yöuimareita näkynyt kotinurkillani, ei sitten ikku pikku ikinä, kun pihamaallamme ei satu olemaan minkäänmoista järveä, ei edes pienenpientä lätäkköntapaista jossa kirppua suuremmat otukset voisivat pulikoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 06:09

No en täällä ole havainnut, mutta vuosia sitten eräällä järvellä kalassa ollessamme veneilimme kapeikossa, kun hirvi ylitti uimalla sen salmen juuri meidän veneen edestä. Olipas se komea ja yllättävä näky. Toiselle rannalle päästyään se loikkasi kovalla ryminällä metsään. Selvästi oli saaripakolainen metsästys aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 12:23

MIlloin omppupuussa tai uima-altaassa,ay et on pönttö otus,ei sitt millään noussut portaita ylös altaasta.Niitä on tosissaan varottava autoteillä,mokomia sarvipäitä ;-)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 13:15

Ei ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 14:44

Eilen illalla viimeksi räpsyttelin autoni valoja varoitukseksi vastaantulevalle liikenteelle
- hirvi halusi tulla kyytiin repsikan puoleisesta ovesta - mutta jäi pällistelemään ojan reunalle.

Edellä ajoi poliisiauto joka sitten ilmeisesti ymmärsi yskän : teki uukkarin ja meni hätyyttämään kaverin syvemmälle metsään.

Olikohan tuo kyseinen hirvi pyssymiehiä piilossa uima-altaassa? Näytti ettei halua pois sieltä.
Uiminen varmasti tekee mukavaa iholle mikäli tuolla kaverilla oli esim. hirvikärpäsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 17:18

Ei ole näkynyt, mutta missä ne uimarit uisi, tietty Vantaanjoki ois yksi vaihtoehto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:45

Muistutti erehdyttävästi Jope Ruonansuun sketsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:42

Ei vielä ole näkynyt.