Naiset tappelivat verissäpäin ja joukolla Forssassa?

Olisko Joukosta tapelleet?

www.iltasanomat.fi/kotimaa/n...-tf-promo1

Avainsanat: joukostako tappelivat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2011 - 22:22

senkus tappelevat niin kauan kuin keskenään tappelevat, eivätkä rupea miespoloisia mukiloimaan ...

se on nimittäin siinä suhteessa epäreilua että meneppä mojauttamaan takaisin jos akka iholle tunkee niin syytteesä ja yleisen paheksunnan kohteena olet heti ...

Kysyjän kommentti

tapelkaa saatte tupakka sanoi isot pojat ennen suuressa savotassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 13:54

Nykyään tytöt ovat väkivaltaisia, liekös jostain pojasta kyse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 14:00

Nartut ottaa yhteen tosi verisesti,korvat irtoaa ja karvatupot pöllyää,tietysti on kissoista puhe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 15:42

Hyvä vain,että taputtivat suuria karvaisia käsiään ja lamsivat karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 16:33

Aikanaan oli nuorten kollien joukkotappeluja, nykyään näköjään tasa-arvon nimissä naisetkin ottavat tähän lajiin osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:24

Aikamoisia akan alkuja . Hyi tyttöi. Ei mitään tapoja.Kuis pojaat kun alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 23:01

TV:n luontodokumentti kertoi ihmeellisiä asioita hyeenoista, joilla naaraat ovat ottaneet vallan ja kasvaneet jopa uroita isommiksi.

Ja istu ja pala, hyeenanaarailla on myös PIPPELI !

Kun nuo biologian kehityskulut lienevät samat ihmiselle, joka on vain vähän edistyneempi eläin, herää kysymys näitä nykyisiä agressiivisia ja miehisiäkin urheilulajeja harrastavia naisia katsellessa , että mikäs siellä mekon alla pilkottaakaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 09:35

Nykyään näköjään mennään entistä enemmän sanoista tekoihin. Naiset ovat aina olleet väkivaltaisia, asiasta on vaan vaiettu. Ei kaikki tietenkään. Sanallisen torailun aika on kait muuttunut fyysiseksi väkivallaksi, koululaiset pahoinpitelevät tovereitaan ihan huvin vuoksi mikä kuulostaa hirvittävältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 13:18

Siitä on leikki kaukana, kun akat tappelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 17:14

En voi sietää väkivaltaa ja muijien tappelut on kuvottavaa katsottavaa, hiusten repimistä, raapimista yms. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 22:41

Kiimaista narttua on kamala katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 18:39

Juu, antaa neitien vain tapella.