Käytätkö sinäkin vielä taviksille tuttua posliinista WC-istuinta?

vempaimia.net/2011/05/31/koh...wc-istuin/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 03:49

Olosuhteiden pakosta.
Voisi kyllä kokeilla jättää edes valot sytyttämättä ja pyyhkiä sanomalehdellä, jos saisi jotain lapsuuden muistoja mieleen.
Renkaan voisi viedä pakastimeen, mutta se ei oikein riitä, kun pitäsi olla 30-40 pakkasta siellä.
Kuka kehittäisi lapsuussimulaattorin?
Nykylapset eivät taida enää millään uskoa, että elämä oli vielä hetki sitten tämmöistä?
www.tietotori.fi/Keskustelua...eskustelut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 15.10.2011 - 01:11

kyllä käytän ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 01:16

japaninreissulla oli aivan ihana kokemus:
en.wikipedia.org/wiki/File:J...tBidet.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 06:10

En enää kauan; www.ajanhukkaa.com/2011/10/j...ertueelle/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 07:53

Sitten ostan tuollaisen pöntön,kun olen ensin ostanut kaiken muun tarpeellisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 08:22

Normiversioon pitää vielä tyytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:33

Pakkosauma käyttää vanhaa konstia,olisis se ihana asettaa "pikku peba"Kohlerin pytylle.Saaristossa vastikään näin hauskan soikean pytyn,joka pyöri kuin väkkärä desinfioiden kait käytön jälkeen,kun painoi napista ja nautti kesästä.Japanissa unohdin käyttää kaikkia härpäkkeitä ja huuhteluita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 11:55

Kyllä käytän edelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:50

Käytänhän minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 16:25

Perinteisellä, perinteisellä.
Ei oo tuota hai tekkii, mut on sit varal tuo hyö tekkiit, Arabian posliininen potta. Huuhtelun saap vaik kädenlämpösen tai mikä sit hyvält tuntuup...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 17:06

Pikkutyttönä illalla oli jännää mennä mummolassa pihan perälle huussiin.Siellä oli pimeää ja piti kivuta korkealle istumaan.Paperikin oli aina jos minkälaista...Mutta oma jännityksensä siinäkin!Ja olihan mummo aina mukana ja siksi kaikki oli hyvin turvallista.Ikinä en ole pimeääkään kyllä pelännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 20:09

Tavistakapuolelleni porsliini-istuin kelpaa edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:53

Tavis mikä tavis ja sellaisena pysyy. Ulkohuussi oli viikonloppuna poikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:46

Muista laitteista tulee peräpukamia.
Vanhassa vara parempi.