Mitäs ne napsut kokkailevat tänään? Vai meneekö ihan läskiksi näin moka-päivänä?

Lisätty: 13.10.2011 - 10:07

Täällä valmistuu makaroonilaatikko hirvenjauhelihasta ja jälkkäriksi tein kerroskiisseliä.

Lisätty: 13.10.2011 - 10:51

Niin ja leivon kaurasämpylöitä.

Avainsanat: menu tällekin päivälle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 17:10

Päivällä bataattikeittoa eväänä ja nyt iltasella broileria, elikkäs tunkiokiitäjää lautasella kera salaatin : )

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista. Nam, bataatti on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 10:12

Tein jo eilen ison satsin kaalilaatikkoa, sitä syömme tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 10:58

Mulla tahtoo kokkailut mennä läskiksi, vaikkei virallinen moka-päivä olisikaan. Työpaikkaruokala tarjoaa tänään uunikalaa lisukkeinen, joten se kuittaa tämän päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:39

Tänään olin keittolinjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:53

Tein perunamuussia ja paistoin silakoita uunissa,kyllä oli hyvää,niin vielä oli eilista kananmuna kastiketta.Muutama silakka jäi illaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:58

Minä yhtenä päivänä tei pakkaseen porkkanasämpylöitä sieltä haen silloin tällöi.Tein muusia ja oli hirven jauhelihasta ja possusta kastike. Kurpitsahilloa,puolukkahilloa,tomaatteja ja paholaisen hilloa.
Kattilallinen keitettyjä pieni suippopunajuuria. Ovat makeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:24

Sitä samaa, ei viitsi edes mainostaa. Perunalaatikkoa ja aladopia. Muu ei vieläkään ota pysyäkseen
suolistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:03

Kylmäsavulohta, keitinperunoita, kermaviilikastiketta ja porkkanaraastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:35

Jääkaapista löytyi vielä jonain päivän keitettyjä vihanneksia. Ne söin lounaaksi, päivällisen taidan kuitata jugurtilla. Koirille (siis kulkukoirille!) keittelen papuja ja riisiä makrillien kanssa. Taitavat tykätä. Olen parin viikon ajan luvannut naapurini puolesta ruokkia koiraperhettä. Kohta on keitos valmiina. Nämä aavikkokoirat ovat kaikkiruokaisia, laitan ruokaöljyä sekaan, niin saavat hyvän aterian siitä parina seuraavanakin päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:35

Eilen onnistui kaikki ruokakin... joten tuo mokapäivä ei minuun vaikuttanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:02

Sunnuntai on tänään, ja karjala-paisti päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:39

Oltiin ulkoruokinnassa lohikeitolla ja panimossa raakkutotilla.