Kahvin tuoksua napsulaisille. Mitä tänään me kaikki saamme vapaasti tehdä?

Avainsanat: teema päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 15:35

Töppäillään vaan. Mulla on kalenterimerkintä 18.10. on verenluovutus, tosin tänään menin sinne kuitenkin ja eihän ne mua sinne huolineet, olin 5 päivää etuajassa. Näin käy, kun ei ole tarpeeksi tarkka kalenterimerkinnöistään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 07:45

Kansallisen epäonnistumisen päivää. Saa ihan luvallisesti epäonnistua.
On hyvä, että edes kerran vuodessa ei heti etsitä syyllistä. Keskitytäänkö myös ongelmien ratkaisemiseen/ehkäisemiseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:54

Nyt on lupa töppöillä ja mie osaan sen loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:20

Nyt saa mokata oikein luvan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:36

Nyt ei pienistä pidetä, jos vähän mokailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:43

Ei tuoksu, eikä haise;
www.mtv3.fi/koti/arki/artikk...n-kunnolla

Lisätty: 13.10.2011 - 10:36

Viettää oluenpäivää.

Lisätty: 13.10.2011 - 11:13

Kahvinhajuja mielestäni mainostit.

Lähteet:
www.mtv3.fi/koti/arki/artikk...olkaa-hyva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:46

Töppäillään tänään ja luvan kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:14

Kiitos aromeista, minulta onkin kahvi kielletty juomasta, konjakki ei. Mutta sekäään ei sovi minun
iholleni.
Mokata saa,kyllä minä mokaan paremmassa seurassa aivan tarpeeksi, mukaan lukein napsun lapsetkin.
Ne mokat, jota teemme pitäs olla sellaisia, joista jotain opimme ja järkeistymme.
e
Eikä saa toisille murhetta tuottaa tyhmillä tempuilla.Taitaa olla viisaus jostain lasten liikennelaulusta. Se soi päässäni kaiken eilisen päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:57

Tänään saa mokailla vapaasti. Kuitenkin päivä meni oikein hyvin putkeen.... Tänään kannattaa haaveilla! Se on muuten aina sallittua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:58

Mokailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2011 - 22:50

Ei ole vielä perästä kuulunut, miten siinä hommassa onnistuin. Sujuu ihan ilman lupapäivääkin minulta tuo mokailun taito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:03

Silloin oltiin luppolomalla ja siellä ei epäonnistuta.