Poliisilta katosi sata kiloa ihraa?

Jo ovat huolimattomiksi heittäytyneet Hämeenlinnassa?

www.iltasanomat.fi/kotimaa/P...lk_is_ko_1

Avainsanat: mihinkään ei voi luottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 07:01

Toivovat vielä etteivät saisi sitä takaisin...muutaman kilon voisin itsekin kadottaa ilomielin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 07:18

Läski ei ole ikuista, ainakaan Hämeenlinnassa....lienee mennyt suureen tarpeeseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:33

Nyt Hämeenlinnassa on rosvojen hyvä mellastaa,kun poliisit ovat riisitautisia ja höyhenen keveitä,rasva se on mikä jyllää.Eihän ne tarkene edes mennä ulos partioimaan pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 08:13

Toivottavasti meni vain läskiä, sillä joissakin laihdutuskuureissa lähtee myös lihaksia. Tai sitten niitä voikin tulla lisää, läskien tilalle. Ja sehän olisi oikein sopivaa poliiseille, että jaksavat juosta rosvot kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:28

Jos joku hukkaa läskinsä ei vois vähenpää kiinnostaa ei minusta kauhean kallis juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 10:54

Minä jo luuulin, että taas on joku murhaaja jäänyt palaamatta lomilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:26

Ei mennyt poliisien laihdutuskampanja läskiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:07

Läskin summa maailmassa on vakio - vain kohde vaihtuu. Ei se mihinkään ole hävinnyt, vaan mokomat ovat laittaneet sen toisille kiusaksi. Ilmankos tässä vaaka on yrittänyt heilahtaa painavammalle puolen.

Onneksi poliisit kuulemma saavat roskaruokaa halvemmalla, joten kyllä se läski kohta takaisin kotiin löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:19

No nyt saavat sitä ihraruokaa halvemmalla jostakin, joten pian ollaan entisissä lukemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:34

Aikamoinen määrä, mikähän on ollut lähtöpaino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:52

Siinäpä suoritus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:15

Taitavatkin olla painonvartijoita, eikä lainvartijoita.