MIkä pelotttaa teitä?

Avainsanat: pelko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 10:44

Tällä hetkellä ei onneksi mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:05

Pelkään vain junaa ja jumalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:36

Pelkään vakavaa sairautta, esim. aivoinfarktia toista, joka veis näön ,puhekyvyn ja järjen.
Jumalaa pelkään, mitäse sitten tarkoittaakin kunnioitan ja rakastan Jumalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:41

Ei oikeastaan mikään tällä hetkellä. Pienenä pelkäsin, että krokotiili on sängyn alla, nyt en pelkää edes sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:19

Kyllä elmä yleensä joskus pelottaa ja uutta lamaa en soisi tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:38

Olin yövuorossa viime yönä (sitä ennen katsoin kotona kauhuleffaa) ja kieltämättä rapsahdukset säikäyttivät monta kertaa ja yksi selittämätön mummelin kenkien putoaminen ihan itsestään ja se, että aamulla raporttia antaessani kopaisin työtakin taskusta avaimia..kuinka ollakaan taskustani löytyi kultainen sormus?? Mysteeri ei ole selvinnyt vieläkään. Emme tiedä kenen se on ja miksi se oli taskussani? Yleensä en pelkää juuri mitään, mutta nyt on vähän karvat pystyssä ja murisen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 13:44

Ei toistaiseksi mikään. En helposti pelkää. Teen harkittuja päätöksiä .
En katsele mitään mikä synnyttäisi lisä pelkoa.Välttelen silmin näkemästä kaameuksia. Ammenan kaikin keinoin hyvä'ä oloa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:06

no tota noin kankkusta pelkään ku se vaihtelee.välillä on kovempi pääsärky ja toisinaan taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:38

Olen samoilla linjoilla bongarin kanssa. Egyptin vallankumouksen jälkeen en edes avannut telkkaria yli kahdeksaan kuukauteen, juuri pelottavien asioiden vuoksi. Silloin pelkäsin täällä yksinäni, vaikka ei sitten olisi ollut mitään syytä. Nyt en enää pelkää mitään, tosin lukitsen makuuhuoneeni oven ennen nukkumaanmenoa. Nukun yöni rauhallisesti ja herään auringonnousuun. Ensi yönä on täysikuu, voi olla että uni ei tule. Mutta pelkäämään en silti ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:42

Ahtaan ja korkean paikan kammoa tulee pelättyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:08

Sitä, etten muista elää. Elämä on tässä ja nyt !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:06

Vakavaa sairautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:12

Ei mikään. Menneisyyttä ei voi muuttaa eikä tulevaisuuden asioita voi ratkaista tässä hetkessä, joten parasta keskittyä elämään tässä ja nyt.

Paulo Coelhon sanoin: Jos kaikki tapahtuisi oman mielemme mukaan, meillä ei olisi enää mitään tekemistä. Kun kohtaamme epämiellyttäviä tilanteita, joista emme pääse yli, rentotukaamme. Maailmankaikkeus tekee työtään meidän hyväksemme kaikessa hiljaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:43

ei mikään jollei ajattele liian paljoa;)
paha tauti, yksin jääminen, luonnontuho, läheisen menetys jne jne ihan perus jutut.
kova ukkonen on asia jota ei voi ohittaa kun se kohdalle tulee -silloin pelottaa vaikkei ajatteliskaan;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:08

Että oma terveys pettää niin, etten voi olla enää hyödyksi ja avuksi läheisilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:24

Ei minulla kovin pelkotiloja ole, joskus pimeä kauhistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 13:01

En pelkää mitään eli Suomessa ei tarvi juurikaan pelätä. Kun lähden maille vieraille, valitsen turvallisia maita eli ei Välimeren eteläpuolelle, ei Aasiaan myöskään koska se ei kiinnosta.
Jotain pientä" pelkoa" voi toki kotimaassakin kokea..... puolen vuoden päästä näkee oliko edes syytä pelätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:03

Vähän niin kuin sarjakuvasankari Asterix, joka pelkäsi taivaan putoavan niskaan.