Mikä kirja on sinulla luvun alla nyt?

Minä luen parhaillaan Hilkka Ravilon kirjoittamaa Yö yllä viljan.Tämä kirjailija on minulle uusi tuttavuus ja tämä romaani on mielestäni aika viihdyttävä.

Avainsanat: viihde kirjallisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 15:12

Aloitin lääkehoidon opinnot..aikaa 3kk ja sen jälkeen tentti. Tosin aion tenttiä reippaasti ennen joulua. Viihdepuolen lukemisena toin juuri äidiltäni lainaan Laila Hirvisaaren uusimman: Minä, Katariina.

Kysyjän kommentti

Onko,minä Katariina hyväkirja ,kirjailia on kotoisin Lappeenrannasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 15:07

Luen uutuuskirjaa Kodin ikävä. Kirjoittajan nimeä en muista, aiheena Itä-Saksa. On aika vaikeaselkoinen luettava, jotenkin erikoinen kirja. Aion lukea sen loppuun kyllä.
Kirja ei ole viihdettä suinkaan vaan oikea romaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:09

Sain juuri loppuun "Suomalaiset Espanjan sisällisodassa", paksu kuin mikä ja joka sivulla kymmeniä nimiä ja joitain tapahtumia. Yksi raskaimmin luettavista kirjoista mitä olen lukenut.
Työn alla on nyt juuri kahdeksan kappaletta espanjaa huomiseksi kerrattavaksi.
Hyvin on kesän aikana päässyt unohtumaan.
Illalla taas käytännön harjoitukset.
www.culturasur.com/evento/fe...irola.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:15

Stalinin lapset. Ollut yöpöydällä jo useamman kuukauden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:28

Laila Hirvisaaren uusin. Juuri aloitin, vain kymmenkunta sivua olen lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:40

Eipä ole juuri nyt mikään luettavana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 16:54

Luen tällä hetkellä Lisa Marklundin Punaista sutta....Tykkään hänen kirjoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:13

Just tällä hetkellä ei ole kirja kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:06

Pekka Ervast: Gnostikot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:28

Antti Hyryn Uuni on työn alla, 280 sivua luettuna ja puolisentoistasataa jäljellä. Uunin rakentamisen lisäksi on tullut tämän kirjan myötä tuntumaa urkujen historiaan......Seuraavaksi otan käsittelyyn ihan perusdekkarin, Donna Leonin aikaisempaa tuotantoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 20:09

Yritin lukea kirjaa, jonka nimi on "Islannin kirjailija", mutta naapurin hyllyyn laitoin sen takaisin. Yöpöydälläni on englannin keskeisimmän sanaston opettelua varten kirja, ja nukahtamislääkkeenä tyttäreni jättämä Britney Jones. Sitten tietenkin voisin mainita pari Toivelaulukirjaa, joiden säestyksiä opettelen. Ovathan nekin kirjoja. Olen muuten sitä mieltä. että soittaminen ja laulaminen ehkäisevät dementiaa, ja pitävät muutenkin mielen virkeänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 14:22

Kaari Utrion Oppinutta neitiä luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:34

Valitettavasti ,tällähetkellä ei ole minulla yhtään kirjaa luettavana.....kiireiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 21:28

Juuri luin Sara Cruen Vettä elefanteille. Tästä on kaiketi tehty elokuvakin.
Ihan ok. Vähän kevyt makuuni. Nyt luoettavana Nam Len Merimatka, vaikuttaa hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 23:40

J.R.Ward - Sitomaton rakastaja ♥ tykkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:40

Menopaussi lukuhommissa. Mutta kunhan paikat on kunnossa, niin Auel - Untinen tulee kärsimään ulkokuorissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:04

Sophie Kinsella: Kevytkenkäinen kummitus.