Millaisessa säässä alkaa teillä tämä lokakuun viikko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 13:08

Sateisessa ja sumuisessa säässä. Sää suorastaan pakotti ostamaan ihanan tuoksuista teetä, jota sitten illalla hauduttelen ja siemailen.

Kysyjän kommentti

Kuuma höyryävä tee jos mikä sopii sateiseen ja pimeään syksayiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 11:01

Kuulaassa ja selkeässä, joskin sadetta enteilevässä, säässä tämä lokakuinen viikko asuinpaikkakunnallani alkaa. Lämpötila on tällä hetkellä +7,2 ja maisema ikkunasta katsottuna niin syksyinen kuin vain olla ja voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:41

Märkää ja märkää 6+ sataa, sataa yhtenään.Voi kun tulisi kuivat kelit. Pintavetet kelluu pellon pinnassa.Puiden lehdet sataa alas kun tulli niitä tuulettaa. Pakkanen riipii nyt loputkin.Ruskan värejä siellä täällä, aika komeaakin värikirjoa.Luonnon äänet menneet hilaisiksi. Tuuli tuivertaa nurkissa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:52

Sataa sataa ropisee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:25

Sataa vettä ja oikein reippaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:52

Harmaa taivas ja aika-ajoin pikkuisen tihuuttelee vettä (Helsingin keskusta).

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.10.2011 - 14:45

vettä tihuuttaa taivaalta, eikä lämpömittari yllä enää edes päivällä +10 asteeseen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:16

Kaksi astetta lämmintä ja sataa, sataa, sataa...kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 16:16

Ei voi moittia säätä.
www.eltiempo.es/fuengirola.html Nuokin lukemat ovat vähän alakantissa. Ei täällä vielä alle kahdenkymmenen ole ainakaan meidän mittarissa ollut yölläkään.
www.webcamfuengirola.com/index.php
Mikähän ihmeen lakanaintallaatio tuolla aukiolla on? Täytynee tehdä iltalenkki sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:09

Helwetinmoinen vesisade :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:36

Oikein lokakuinen ilma Lappeenrannassa,pimeää ja sateista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:58

Koko päivän satanut vettä aamusta alkaen ja +10 astetta lämmintä.Pimeää, ankeaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 20:13

Kiitos, että saan kertoa! Aamulla oli vielä sen verran viileää, että neljän jälkeen panin ilmastoinnin pois päältä ja avasin ikkunan. Seitsemältä auringon noustessa (siis täällä kuudelta) oli jo melko lämmintä. Aurinkovarjon alla join kahvit, kastelin pihamaan ja pesin terassin. Kelit olivat suotuisat myös altaalla, jossa vetelin pari kertaa edes takaisin. Sitten lopun päivää olinkin märän uimapuvun kanssa. Lämpötila jotain 34 plussaa, ja huom: ei sada!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:40

Kylmää, kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:34

Vettä, jokapuolella vettä. Maassa - ilmassa - tuulilasissa.