Olis propleemo?

Meidän pihapiiriin on ilmestynyt otus. En ole lemmikkiä vailla.

www.aijaa.com/v.php?i=009418842050.jpg

Avainsanat: kerjäläinen tuo on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 16:29

Kaunis kesy kissa ihan selvästi ,Ihan kun meidän kalle kisuli. Mutta kalle on jo muilla mailla.Oli ihn samanlainen. NYt mulla tuollainen hyvin pieni.Sen nimi kille.

Lisätty: 09.10.2011 - 18:10

Ei tuolla kissa vielä mitään hätää ole katsastelette kumpi on kampi ja sitten vasta otat sänkyysi.

Lisätty: 09.10.2011 - 21:42

Taitaa olla naapurin kisuli.Tuli tervehtiin.

Kysyjän kommentti

kyllä poistui itse pihapiiristä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 16:00

Toiset lähettävät noita Vihtavuoren kenneliin, mutta ehdottaisin, että et anna sille mitään, niin menee kerjäämään joltain muulta.

Lisätty: 09.10.2011 - 16:33

Tuli mieleen, että ruoki tuota kuvasi kettua, niin sopikoon välinsä kumpi syö mitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:04

Jos olisit lähempänä niin hakisin tuosta meille hiirikissan. Vilma-vainaan paikka on edelleenkin avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:50

Joskus käy niinkin, että tulet valituksi isännäksi lemmikin toimesta, vaikket olisi lemmikiä vailla ollutkaan. Meille tuli kerran kissa näin, perhe oli muuttanut pois paikkakunnalta ja jättänyt kissansa viereksimään metsään, kylmien ilmojen koittaessa kisuli tuli meidän tontinrajalle nälkiintyneenä ja käväisi siilin ruokakupilla syömässä eväät. Pikkuhiljaa ruokinnalla kesyyntyi ja saatiin oiva myyräkissa, joka rapsuttelu- ja ruokapalkalla hoiti myyräjahtia useamman vuoden ennenkuin siirtyi autuaammille myyränmetsästysmaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 17:18

Soitto lähimpään eläinyhdistykseen, niin hakevat pois.Tarvi raukan ulkona palella, kun pakkaset tulee.Lähtee henki helpommallakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 17:49

Ei mitään ongelmaa hyvä voimasen näköinen kissa,Annat ruokaa sille ja pidät hyvänäsi.En raaskisi antaa mihinkään eläin taloon,siellä laittavat häkkiin ja,jos sitä ei kukaan kaipaa niin tapattavat sen.Siinä vasta turha kuolema olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:24

Kyllä on kroppa kunnossa taitaa vain haluta erillaista ruokaa, uskon että kotona kumminkin syömässä käy... hyvä kuntoinen otus...

Lisätty: 10.10.2011 - 11:50

Pistä kuva tänne että luonasi tämä kissa käy..
karkurit.fi
siellä moni etsii lemmikkejään ja monet näkevät niin elävänä kuin kuolleena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:34

Jumppis - niin eläinystävä kun tunnut olevan: päästä katti kylmästä pirtin lämpöön ja anna kupillinen evästä - siinä se sitten hyrnyttää kiitollisena kainalossa...
Mitäpä tuosta luontokappaleesta sen kummempaa - ystäväksi ota veikkonen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:41

Komppaan Kissaäitiä ja Ankkuria: otahan kaveri talvehtimaan luoksesi, saat siitä uskollisen ystävän. Näyttää olevan samaa laatua kuin Pave-kissamme, sekin tuli meille ihan tilaamatta. Mukava äijä, jota en millään antaisi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:43

Se kissa on VALINNUT sinut seuraavaksi isännäkseen. Olisit kiitollinen! Annat sille hyvää ruokaa ja vähän vettä. Ei se sinua ala häiritä. Kissat elävät melko itsenäistä elämää. Sopisitte hyvin yhteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:04

Juu olen samaa mieltä kun edellä "insinööritkin".
Syötä kuvasi koiraa vai mikä se on. Lihota se ruipelo, vai kuvaako se juuri Sinua.
Hieno kissa kuvassa, heitä se minulle tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:18

Jollei olisi jo kolmea kissaa, niin ottaisin itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:38

Löytöeläimet:
Skeppsdal family ( Päivi Räty ja Johan Holmberg)
Itäinen Baröntie 86
10270 Barösund

www.raasepori.fi/palvelut/lu.../veterinar

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.10.2011 - 19:55

ota silti lemmikiksi, kissa on mukava ja hyödyllinen kaveri ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 22:47

Ihana kisuli ! voipi olla eksynyt omasta perheestään ja sitä kovasti kaivataan kotiin.
Ilmoittele vaikka kauppojen ilm.tauluilla että teille on ilmaantunu kissa, ota vaikka
kuva ja kopioi kuvia.Sillai voi löytyä oikea omistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:09

Kaunis kisuli. Anna sille poloiselle jotain syötävää. Raukka pian saa mistään ruokaa.