Joku on sanonut, että syödessä pitäisi aina olla katseluyhteys luontoon. Silloin sitä kai rauhoittuisi itse ruokailuun paremmin.

Onko sinulla mahdollisuus nauttia luonnonamisemista tai puistosta ruokaillessasi?

Lisätty: 09.10.2011 - 18:40

Tarkoitin siis LUONNONMAISEMISTA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 16:39

Kotioloissa ruokailessa näkyy järvenselkä ja saaria, työpaikalla ankeat seinät ja kapoisesta ikkunasta tiiliseinän pätkää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 15:52

Terassilla syödessä näkyy kaksi kohdetta, vuoret ja meri.
Sisällä syödessä vain jompi kumpi, riippuen siitä missä syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:54

Näen luontoon syödessäni sekä kotona, että töissä ja kieltämättä se tuntuu tosi hyvälle. Samalla rauhoittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:32

Meillä luonto ikkunoista näkyy joka suunnalta. Olen aitiopaikalla.Voin mennä terassillekin milloin vain . Yöllä joskus siinä istun ja kuuntelen ääniä ,katselen kuutamo taivasta.Empä ole tuota tullut ajatelleeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 17:32

Meillä näkyy nyt tämä:
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....alkoskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 17:57

Olen huomannut sen,että metsäretkellä eiväitä syödessä on hyvä ja rauhallinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:34

Retkellä ruoka maistuu todella hyvältä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:46

Luonnonmaisemasta saan nauttia mökillä, mutta kaupunkikodissamme ei tähän ole mahdollisuutta. Missä ikinä sitten ruokaileekin, tulisi siihen keskittyä kiireettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:05

Jahas, usein se on lehti päydällä kotona ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:16

Meillä näkyy ja kuuluu liikenteen humina. Saunanikkunasta näkyy lähtevien lentokoneiden nousu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:45

Hiukan puita häämöttää kotona ruokapöydän ääressä. Odotan jo talomme valmistumista, jolloin ruokailemme järvimaisemaa katsellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:06

Maisema luontoon sekä kaupungissa että maalla on. Kaupungissa puisto ja maalla enemmän luontoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:18

Kyllä katselen keittiön ikkunasta ulos aina syödessäni....ja tarkkailen luontoa ja liikennettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:07

No jos tuonne ulos lähden syömään, niin kyllä siellä luontoa on silmin kantamattomiin. Ja usein kesällä syönkin terassilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:16

Syön aina ikkunan edessä.