Oliko kukaan muu elonkorjuu pippaloissa.

Olimme illalla ja oli emännät laittaneet herkullisia ruokia .Sauna oli kuumana. Viiniä oli kovasti .
Nyt aika jännä sekoamis vaihe välillä.Taitaa leijua vieläkin.Oli senverran tavalliseta poikkeava ilta.Seuraa oli miehistä ja naisita.Yksi miehistä innoistui tulemaan naisten vuorolla saunaan ,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 15:36

Ai, voisko sellaisetkin pippalot järjestää? Taidanpa juhlia sitten tänään, sillä olen satoni korjannut ja pannut talteen. Viimeiseksi keräsin kaalit, monta kerää, ja isot kurpitsat, kymmeniä kiloja. Tänä kesänä olen todellakin herkutellut kurpitsoilla, ja nekin on säilöttynä odottamassa jääkaapissa...ei tosin omassani, vaan ihan muualla.
Mitähän sadonkorjuujuhlissa syötäisiin? Sopisiko keitetyt parsannuput, haudutettu paprika juusto-kasvistäytteellä, vihersalaatti basikan ja tuorekurkun kera. Jälkiruoaksi...hmmm...mitähän minulla olisi vielä, no ehkä ihan vain juustolautanen. Alkoholia löytyy kaikenlaista, ei tosin viiniä, mutta kaikkea muuta kyllä. Kuka tulee mukaan?

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 12:36

Eikä "elonkerjuussakaan".
Kyllä varmaan teillä sitten posket punoitti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 13:28

Käymättä on tänä syksynä, saattaapi jäädä ensi vuodelle nuo "kerjuut".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 14:39

Elokuussa kävimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:32

Minä olin ferioilla saamassa intensiivistä kielen- ja flamencon opetusta kolmelta latinokaunottarelta, kunnes oli pakko joskus neljän aikoihin kertoa, että en varsinaisesti ole ihan vapaa.
Jos joku ei täällä viihdy, niin se on kyllä oma vika.
Saatan jopa ehkä saada enkelini mukaan tänään. Nämä juhlat kestävät viikon. Toivottavasti minä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:48

ei ole oltu elokorjuujuhlissa, mutta Teillä taisi ollakin vähän erikoiset elokorjuujuhlat..Kyllähän se on kivaa kunnon rohkeita ihmisiä aataminakin esiintymään. Ja onhan sauna sentään suljettu tila, ettei ole
naapureilla valiitamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:57

Onpas kivaa, että on ollut elonkorjuubileitä. En ole ollut sellaisissa, ainakaan tänä vuonna. Joskus kylläkin. Liekö Fugessa niitä ferioita tammikuulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:01

En ole ollut elonkorjuu juhlissa,eikä nyt ole juhlittu muutenkaan.Taidan olla tylsä tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:25

Eipä olla oltu koskaan moisissa pippaloissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:09

En ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:46

En ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:03

Voi miten hauskaa teillä on ollut. Tälläiset pippalot piristävät kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:13

Kuin silloin, lapsena ennen.