Koputteleeko teillä pikkulinnut nokallaan ikkunaan tai alus pellille.

Ne kurkkii suorastaan sisälle asti. Ihan kun näkisivät minut ,että tuossa se vaan istuu eikä tuo talia.Ovat kyllä veikeitä pieniä ihania eläviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 22:51

Kyllä talitiaiset tulee jo kattomaan että tuoko se tänä syksynä nyt mitään syömistä.
Ne tulee muistuttamaan että nyt rupee oleen se aika !

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 13:24

Ikkunapellille on jonkin verran koputteluja tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 13:47

Talitiaiset kurkkii kovasti ja kerjää selvästi, mutta kun ei kaupungissa saa ruokkia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 14:28

Kyllähän ne nokkii se on joka vuosi tähän aikaan normaalia,tiaiset ainakin tutkii joka paikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:37

Kylpyhuoneemme ikkunasyvennyksessä nukkuu joka yö pulu. Se on kai sitten sen koti. Siis tämä on meidän yhteinen kotimme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:01

Kyllä kurkkivat ikkunoista..lienee talven tulon merkki sekin. En ole aloittanut vielä ruokintaa. Ensin pitää pystyttää heinäseivästorni johon tulee lintulauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:13

Joskus kauan sitten ikkunalaudalle istahti käki kukahtelemaan.
Ihan meni korvat lukkoon. Eikä muuten kukaan kuollut, vaikka jotkut sellaista viestiä käen tuovan.
Kuva olisi ollut kiva, mutta ei siihen aikaan ollut kameroita puhelimissa, vain kierrettävä numerolevy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:23

Kyllä nuo oppivat tunnistamaan ihmiset jotka niitä ruokkivat...
Olet saanut hyviä ystäviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:39

Voi Hurjatta kun oli mukava vastaus!
Talitinttejä ei ole ihan vielä näkynyt eikäkuulunut - eiköhän ne kohta ilmesty ihmettelemään että missä se lintulauta viipyy - en ole vielä virittänyt kun on ollut niin lämmintä. Luonnon eväät ovat kuitenkin terveellisempiä kuin yksipuoliset lintulaudan eineet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:05

Linnut ei meidän parvekkeelle uskalla tulla. Kissat vahtivat sen verran hyvin, että huonosti käy, kuten sille yhdelle varpuselle, jonka yksi kissoistani nappasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:37

Ei pukkulinnut mutta harakat tulevat terassille ja parvekkeelle ja ovat todella röyhkeitä. Pudottivat mm. amppelitomaattiruukun ja keraamisen kissan, kappaleiksi menivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:59

Kyllä niitä välillä näkee liikkuvan. Mutta en kovin ruoki niitä, kun minulla on paljon eläimiä ruokittavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:04

Meidän tirpat koputtelevat seinälautojen alapuolella.