Jos saisit valita 1000€:lla terveyden- tai kauneudenhoitoa, mitä valitsisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 11:33

Tulisipa propleema. Koska en ole käyttänyt kyseessä olevia tuotteita.Ottaisin rahana tietenkin. Mutta jos pakko olisi ostaa, käyttäisin tyttäreni tietovaraa hyväksi.Sellaisia tuotteita, missä ei olisi syöpääaiheuttavia aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 11:43

Helppo nakki, laittaisin rahan lääkkeisiin, sillä joka vuosi lääkekulut menee yli määrärajan.
Tai vaihtoehtoisesti silmälääkäriin ja laseihin. Kauneus on minulla katoavaista joten en
käytä kuin huulipunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:01

Menisin kylpylään kaikkiin hoitoihin pitäisin elämysjutun....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:49

jonkun laserjutun kaikille naamakrutuille tai muuta vastaavaa kohotusta ;-D
jos terveyteen pitäisi satsata, niin tuskin vanhaa tikkeriä / pumppua saisi uusittua sillä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 13:18

Käyttäisin myös kylpylälomiin, mieluummin vielä paikkaan, jossa on hyvät liikuntamaastot lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:26

Hierontaa, hermoratahierontaa, kiropraktikkoa ym. Kokeilisin myös niitä kaikkia joiden nimeä en nyt muista mukaanlukien akupunktion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:03

Korjaamisen paikkaa löytyy tästäkin kropasta jotta kiitos vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:22

Taitaisin olla aika rähjääntyneen näköinen, jos tuollainen summa pitäisi kuluttaa kylpylässä?
Onneksi miehitä tulee aina vain charmikkaampia iän myötä. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 17:36

Käyttäisin rahan ehdottomasti terveyden hoitoon,kauneutta ei voi saada,kun sitä ei koskaan ole ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:56

Lähtisin oitis kylpylään kaulittavaksi ja käännettäväksi. Viikossa saisi tuohon jo aikamoisen summan uppoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:01

Luxus kylpyläloman viikoksi perheelleni, saisikohan tonnilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.10.2011 - 20:06

ottaisin lentoliput etelään , hankkisin kauniin rusketuksen ja kävisin leikkauttamassa hiukset ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 22:58

Laittaisin sillä rahalla mieheni moneen hierontaan, kuppaukseen ja kylpyihin.
Se kun hoitaa muita ihmisiä niin tuppaa jäädä se oma kroppa paitsioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:48

Johonkin kylpylään menisin hellittäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:56

Terveyteen sijoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:01

Kokovartalohierontaa koko rahalla. Plus yksi kerta bonuksena päälle.