Oletko jo haravoinut pihan?

Meillä nurmikko paksuna vaahteranlehtiä mutta ovat niin märkiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 08:24

Terassi on laitettu odottelemaan talven tuloa, huoltoyhtiö hulehtii pihan näin syksyisin. Keväällä laitamme asukasporukalla sitten pihan kukoistamaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksestasi ! Kiitos myös toisillekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 23:50

Kyllä löytyy pihalla vielä harvoimista..kun on suuria koivuja pihassa..
Otan keräävän leikkurin avuksi,kun lähden pihalle haravoimaan.

Omenapuiden ja sireenien lehdet tippuvat vasta viimmeiseksi aina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 00:11

Tämän kuun 22. päivänä meillä on pihatalkoot. Piha on pikkuinen ja nopeasti siistitty, mutta tärkeintä on yhdessäolo.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.10.2011 - 00:43

en vielä kokonaan, pitää odotella tuota terijoen salavaa ja noita marjapensaita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 06:04

En vielä..odottelen lisää lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 07:07

huoltofirma ei ole vielä pihoja imuroinut, odottelevat kaikkien lehtien tippumista, ja kyllä piha on sen näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 08:00

En ole haravoinut pihaa,kun huolto yhtiö tekee sen puolestamme ja se tapahtuu vasta keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 08:22

En ole aloittanutkaan vielä. Onneksi jurtit kellarissaja polttopuut kuivana liiterissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 09:33

Aloitettu on.Koko syksyn projekti ja jos lumi yllättää,jatkuu keväällä.
Siis mailla,jossa olemme suurimman osan vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 10:26

Huoltomies puhaltelee lehdet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:02

Ei ole pihaa mitä haravoida, huoltomies tekee tuon homman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:21

meillä ei haravoida syksyllä,sitten keväällä kun lumet sulaa niin haravoimme pihan.Siinä menee muutama päivä koska piha on niin iso :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:42

"Emilio" hoitaa sen homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:52

Eilen oli pihatalkoot, joten piha on haravoitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:55

Osittain ole, vielä on urakkaa jäljellä. Pihassa monta vaahteraa ja niiden lehtien haravoinnissa puuhaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 15:10

Maalla avulias "talonmiehemme" hoitaa lehtien poiston suurimmaksi osaksi. Paljoa ei ole edes lehtiä pudonnut vielä. Vaahterat ovat vihreitä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:05

Kerrastalon talonmies hoitelee tuon homman....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:51

Homma hanskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:52

Olen ja en. Isi ajelee mun traktorilla suurimmat aina kerran viikkoon. Puiden ympärykset ja pensaiden aluset haravoin hänen reitilleen.