Illalla taivaalle tiirailemaan!

www.iltalehti.fi/uutiset/201...1_uu.shtml

Avainsanat: meteoriitit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 18:25

Löytäsiköhän sieltä sokea kanakin jyvän. Enpä taida nähdä. Kiitos vihjeestä

Kysyjän kommentti

Eipä näkynyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 18:45

Jos pysyn hereillä,katselen taivaalle ja ei ole kauaakaan,kun näin taivaalla pyrstötähden.Lappeenrannassa on nyt kaunis kuullas syysilta ja taivaalta näkyy tähdet selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:10

Mikäpä sen mukavampaa kuin katsella öiselle tähtitaivaalle. Harmi, että Helsingissä on pilvinen taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:33

Pitääpä varustautua tiirailemaan, meillä on ollut täällä koko päivän kirkas taivas, joten toiveissa on että tähtisade näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:57

Pitääpi yrittää katsoa, mutta taitaa olla turhaa on niin paljon pilviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 22:49

On niin pilvinen taivas,että ei tarvi mennä taivasta tiirailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 06:08

Tää aina nukahtaa liian aikaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 09:53

Ei näkynyt mitään, vaikka ei ollutkaan pilvistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:46

Sivu meni, voi kun oisin tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:41

Joka ilta tuijottelen taivaalle - ei tähdenlentoakaan tänäkään iltana.