Myrskysikö viime yönä paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa oli jo illalla kova tuuli ja yksi vain yltyi,mutta meillä oli ainankin kaikki paikoillaan parvekkeella,eikä tuuli häirinnyt untani.

Avainsanat: tuulee tuulee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 09:41

Niin se täälläpäin menee kuin Jari Sillanpää laulaa.

Kaduilla tuulee, asvaltti kiltää....

www.youtube.com/watch?v=RZUwLB8skRc

Kysyjän kommentti

Nyt tosiaankin kaduilla tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 09:23

eilisen päivän sateli melko tavalla, mutta illalla jo selkeni ja nyt aurinko paistelee kauniisti , vain muutama pilvenhaituva taivalla purjehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:56

Myrsky repii puita, taivas salamoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:10

Kuului tuuli tuivertavan ja vettä ropisevan oikein urakalla. Edelleen tuulee, vaan sade lakannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:17

www.youtube.com/watch?v=nH3gheBxkEE

Kyllä täällä tuulista on ollut kovastikkin.Mutta ei unta häirinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:45

Hirvittävän kova tuuli riepoo ja repii Pohjois-Savoa juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:50

Jo illalla alkoi ja aamulla pienet tuulet enää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 15:51

Helsingissä kaunis aurinkoinen päivä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:12

Savonlinnassa on tuullut koko päivän kovaa, nyt näyttäisi vähän laantuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:23

Tänään on hemmetin kova tuuli, meinaa pieni koira lähteä lentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 21:13

Kyllä oli yöllä kova mysky,ja jatkuntut tämän päivän..On ollut ilmeisesti koko Kymenlaaksossa.
Aamulla kun lähdimme kala-auton kanssa kirtelemään..Myllykoski,Kuusaankoski ja Elimäki..oli kaatuneita teiden varrella.
Sanoin matkan varella tälle pienelle hennolle kuskille,että kyllä nyt mummelia pelottaa koska tuuli heittää meidät metsään..Hyvin selvisimme kumminkin reissun..

Lisätty: 08.10.2011 - 23:37

Oli kaatuneita(PUITA) teiden varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2011 - 21:47

Ei riehunut eikä häirinnyt. Nyt on enemmän myräkkää, telkkariin ainakin vaikuttaa tuo kova tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 22:03

Oli tosi kova tuuli ja vesisade täällä Etelä-Pohjanmaalla yöllä ja vielä päivälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:28

Kyllä,todella satoi ja tuuli ihan kamalasti...unta en meinannut saada millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:24

Riehui meillä viime viikolla.