Oletko aikaisemmin huomannut tällaisen merkin tien varrella? .

Varokaa pedofiileja merkki:

www.rescue.fi/tmp/liikennemerkki.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:03

Tarkkasilmäinen on opoy vai liekö itse käynyt hieman tekemässä lisäyksen ko. merkkiin. =D

Kysyjän kommentti

Muuan suomalainen mies oli reissulla Tallinnassa ja sattuipa paikallinen tyttöihminen tarjoamaan palveluksiaan eräässä porttiholvissa:
- Minä olla sinun kanssa koko yö sata euro.
Mies valitti rahan puutetta, kaikki oli jo mennyt muihin huvituksiin.
- Onhan sinulla tuo hieno nahkatakki, anna se minulle ja minä olla sinun kanssa yö.
Kaupat tehtiin ja takki vaihtoi omistajaa. Seuraavana päivänä oli kotiinlähtö, ja mies palaili kimpsuineen kotiin. Tarkkasilmäinen vaimo alkoi ihmetellä puuttuvaa nahkatakkia.
- Se nussittiin Tallinnassa, mies selitti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:00

No eipä ole tullut tuommoista edes ajateltua....saatikka huomattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:01

En aikaisemmin,enkä vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:41

Ei ole näkynyt täällä päin..oiskohan siellä Helsingin seudulla tai jossain kirkkojen kulmilla...sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:42

Ei ole esiin tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:15

Naisten takaa-ajo 10 km, kuten talviolympialaisissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:08

Papalla välähti ja minulla ei välähdä mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:38

Täällä keski-Suomessa on yksi koulun lähistöllä oleva vastavaa merkki, jossa pidemmältä juoksijalta toinen jalka kulunut pois, poikani nimittää sitä invalidikoulun merkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:50

Eipä ole näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:45

Outo on merkki!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 14:58

En ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:47

Ihan ensi kertaa merkin näin.