Oikeasta vastauksesta heti pisteet vastaajalle?

Olisiko sinusta Napsussa hyvä sellainen tietokoneella ohjelmoitava järjestelmä, joka antaisi vastaajalle heti pisteet oikeasta vastauksesta? Kun oikea vastaus on löydetty, vastausaika loppuu, eikä siitä jaeta enää pisteitä. Vastata toki saa myös senkin jälkeen.

Tiedän, että sellaisen saisi tänne ohjelmoitua, jos vain halukkuutta käyttäjiltä löytyisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 12:53

Huvin ja urheilun kannalta täällä Napsuilen..

Kysyjän kommentti

Niin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:00

Mie en yleensäkkään ymmärrä tätä piste hommaa,kun emme näitä mihinkään tarvitse,kun mitään kilpailuakaa ei ole ollut aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:42

Hyvä, mutta tää ei halua sellaista napsuun, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:45

No ei se kiva olisi. Se joka istuu iltamyöhällä eili yöllä myöhään ja toinen joka aamulla nousee aikaisin,
veisi pisteet. Kilpailu olisi hermoja repivää minun mielestä.
Niin mistä me oikein kilpailemme, on sama onko 10 vai 55000 pistettä.
Hullua hommaa.Eiks vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:13

Mitä sen niin väliä on. Kysellään, vastaillaan ja napsutellaan hillittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:37

Tarpeetonta. Napsuillaan huviksemme ilman tiukkaa pistelaskusystemmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:42

Moni varmaan harmistuisi asiasta, tulisi ylimääräistä kalapaliikkia.... mutta isompi ongelam on se ettei kaikkiin kysymyksiin ole mitänä oikeata vastausta (jos nyt ajattelee täällä vilisevien kysymysten laatua).
En ymmärrä myöskään pisteiden metsästystä, olen enemmänkin tiedonjanoinen (eli ei utelias pelkästä uteliaisuudesta...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:49

Tämä ei halua tuollaista, napsutellaan muutoin vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 14:57

Sehän olisi epäreilua niille, jotka täällä eivät koko aikaa napsuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:00

Ei missään nimessä, tämä menisi liian viralliseksi ja rentous loppuisi. Harvemmin täällä on sellaisia kyssäreitäkään mihin on olemassa juuri oikea vastaus. Ja paras vastaushan täällä on jujuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2011 - 09:16

ei olisi, mielipiteitä kysellessä ensimmäinen vastaaja olisi se oikein vastannut, tietokilpailut ovat eri asia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:46

Mikä ettei, mutta vähän bojoja muillekin vastanneille. Ei aivan kaikkea yhdelle.