Vieläkö tarkenet sekänutulla vai joko olet paksumpaa palttoota niskaasi asetellut?

Lisätty: 05.10.2011 - 14:18

ohos...kiroitusvihre paholainen...eli kesänuttua tarkoitin kuten aina niin viisaat napsut kyllä ymmärsivätkin...sorry

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 16:46

Pikkuisen olen vaatevarustusta paksuntanut, mutta vielä ei ihan syys nuttuja yllä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 11:57

Kyllä tässä vielä aika kevyesti tulee puettua. =D

Lisätty: 05.10.2011 - 21:08

www.eltiempo.es/fuengirola.html
Lumesta ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:24

kunhan koordinaatit on kohdallaan niin hyvin tarkenee vaikka napasillaan (27 C ) vaikka onkin pari astetta viileämpää kuin viime viikolla

www.madeira-web.com/PagesUK/...nchal.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:57

Ihana vähäviisas, kiva että näyttäydyit. Hieno kuva sulla voi juku.Kyllä vielä tarkenee vaikka pikku mustissa.Olen jokatoinen päivä käynyt ulkona uimassakin.Sekin lämmitä 14-15+ siis vielä lämmintä vettä.Ei sitä tarkene talvella ollenkaan. jos nyt jo.

Lisätty: 05.10.2011 - 18:05

Kauniita kuvia, vähäviisas kiitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:09

En tiedä, en tiedä mikä on sekänuttu.
Takkia käytän kyllä, kun olen ulkosalla. Joinain päivinä on ollut turhan paljon vaatteitta päällä, iltapäivällä on lämmintä, yölläkin noin 10 astetta.

Lisätty: 05.10.2011 - 13:54

Nyt käytössä oleva takkini on kyllä ohut, ns. kesätakki. Palttoota en omista, paksumpi takki eli välikausiulsteri arvatenkin täytyy ottaa käyttöön parin viikon kuluessa aikaisintaan.Tosin säätieteilijät ennustavat lämmintä syksyä sanoen ettei lämmpimiä vaatteita aikoihin tarvita. Toivottavasti pitää paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:13

Kyllä minä jo olen ns.välikausitakin ottanut käyttöön. Vanha on villuinen kun kissa.

Lisätty: 05.10.2011 - 13:14

Vähäviisas, hieno herra siellä lymyilee. Kaunista syksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:53

Ei ihan kesänutun kanssa tule juttuun...Olen nyt käyttänyt fiilisipuseroa ja sen päällä musta kevyttoppaliivi....kesäinen ilma tänään aurinko paistaa +14,9...ja kaunis ruska näkyy ikkunasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 14:00

Vielä on kevyempi käytössä, mutta varastosta on jo talvipalttoot haettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:55

Välikausnuttu niskassa mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:14

Taivastelin tässä ensialkuun sitä, että Vähäviisas on kartalla. Mukava juttu ja siellä jossain lämpimässä vielä tietenkin. Välikausitakeilla mennään niin työssä, kuin vapaallakin ja välillä vielä normi lenkkivaatteissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:34

Mitäpä noista pienistä kiroitusvireistä, kun lukihärö pääsi yllättämään ja luin vahingossa aivan oikein.

Taidan olla aika kuumaverinen, sillä ohuella varustuksella olen edelleen liikkeellä.

Huomaa, että Vähäviisas on ollut lämpimässä - on meinaan kylmettynyt sininen jo taakse jäänyttä elämää. Mukavaa, että olet taas napsuilemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 18:58

Ulkoillessa täytyy olla jo lämmin nuttu päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 20:35

Tarpeen mukaan niitä käytetään. Välillä tarkenee ja välillä ei.

Vähäviisaskin on jälleen mukana napsuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 20:43

Kivaa,että Vähäviisas näyttäytyi,mutta tänään oli päälläni hupparitakki mikä on ihanan lämmintä jotain ainetta,maanantaina olin liikenteessä ohuella villatakilla.En yhtään tykkää alkaa käyttämään talvivaatteita,mutta pakkohan se on ettei jäädy.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.10.2011 - 21:36

samat nutut oli elokuussakin, nyt vaan palelee enemmän ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 06:53

Sama fleecepusero kuin elokuussa´kin,kohta on toppatakin aika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 19:54

Tuulipuvun alle kun on laittanut pitkää vaatetta, niin hyvin on tarennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:32

Villahousut ja sukat on pitänyt jo esille kaivaa. Ei muuten tarkene.