Se on taas kakkupäivä! Inkerinpäivän kahvit ja kakut katettu, olkaapa napsut ystävällisiä ja ottakaa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 11:49

Kiitoksia Imatraninkeri,olipa hyvää ja makoisaa kakkua...saitkos vielä pienen palan...niin hyvää on.Hyvää nimipäivää ja aurinkoista ihanaa syyspäivää sinulle!En ole ennen Imatralla koskaan käynytkään ja näin vielä virtuaalisesti...Kiitos Inkeri....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 10:43

Kiitos kiitos, taitaapi olla niin että nyt tuli taas noita kaloreita liikaa, pitää jättää iltamässäily väliin...

Hyvää nimpparia vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:30

Kiitoksia. Maistuu makeasti. Käväisimpä virtuaalisesti ihan Imatralla asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:07

Kiitos, kiitos!
Taidan tässä keittää itsekin.
Hyvää nimipäivää sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:07

Kiitoksia . Onnea vaan Inkerille.Toivottavasti siellä paistaa aurinko samallatavallla kun täällä Kanta-Hämeessäkin.Ihana olisi kyllä yhteiseen pöytään livenäkin napsukavereitten kanssa istua . Rupatella niitä näitä.Mutta hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:21

Onnea Inkeri paljon. Onpa tässä pöydässä ottamista, ei oikein tiedä, mistä aloittaa.
Jos minä otan tuota munkkipossua ja kahvia. Taidanpa pistää vielä muutaman kermakaramellin
tuliaisiksi kotiin. Kiitos Inkeri.
Tule sitten Sirkan päivän kaffeille, jos muistan järjestää, ellen ole tunnetusti matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:23

Kiitos ja onnea Inkerille..Olikin ihan hyvä hetki nauttia kakkukahvit..kun on ikkunoita pessyt...nyt jaksaa alkaa verhojen silitykseen,ja ripustaa verhot ikkunoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:56

Kiitos ja nimpparionnittelut. Taidanpa siemaista päiväkahvit, kun tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:52

Paljon onnea. Oikein oli aromirikasta kaffetta ja kakut ja kaikki, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:18

Onnittelut Inkerille. Olet äitini kaima..tosin äitini toinen nimi on Inkeri. Kiitokset kakusta ja kahvista. Maistui muuten hyvälle 9 tunnin työpäivän päätteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:30

Tattis, tattis. Näissä virtuaalikahvitteluissa on se hyvä puoli, ettei kaloreita pääse kertymään. Onnea ja iloa nimipäiväsankarille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 18:52

Kiitos ja onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 19:46

Kiitos kiitos, harmi etten ollut maistelemassa, mutta oikein lämpimät onnittelut näin jälkikäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:29

Kiitos Imatraninkeri! Hyvälle maistuivat.