Muistatko kusipäisen exäsi?

- näin voit kostaa hänelle.

www.voice.fi/index.php?mw=pa...;cid=30613

Avainsanat: kosto elää ja se on suloista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 06:17

Muistan ja tulen muistamaan hänet lopunelämääni...tuhosi elämästäni melkein 20 pitkää vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 21:48

Kosto on suloista, sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:55

En muista .Sitä ei ole.On vaan tämä, jonka kerran nuoruudessani tapasin. Siitä aikaa on paljon 43v,tta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:09

En minäkään muista ! naimisissa ollaan oltu nyt 30 vuotta ja yhä meinataan olla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:13

Olen saman miehen kanssa ollut..että ei ole exsää..kenelle pitäisi kostaa..Kultahäät seuraavaksi...huh kun on pitkä aika vierähtänny..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 00:15

Minulla ei ole tarvetta siihen, mutta tässä muutamia tapoja, jos haluat niin tehdä?
Klassikkokiusa on tilata kasoittain pizzaa eksäsi osoitteeseen kaikista kaupungin kotiinkuljetuspizzerioista. Samoin voit kutsua paikalle putkimiehen, sähkömiehen, tv-korjaajan ja vaikka mitä, mieluiten tietysti mahdollisimman varhain vapaapäivän aamuna. Voit myös päivittää omaan Facebook-profiiliisi asioita, jotka eivät suoraan herjaa (paljas kostonhimo vie uskottavuuden) vaan paljastavat ikäviä asioita eksästäsi ikään kuin huomaamatta. Esim. ”Nyt vasta tajuaa, miten mukava on nukkua makuuhuoneessa, jossa kukaan ei piereskele.”

Paras kosto on kuitenkin hyvä elämä. Tee itsestäsi hyvännäköinen, elä onnellista, täyttä elämää ja anna sen paskiaisen virua omissa liemissään. Elämässä eteenpäin! I will survive!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 06:01

Muistan, ikinä ne kokemukset eivät unohdu, mutta en ala niitä millään sivustoilla purkamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 08:42

Kyllä muistan, ei ollut aviomies edesmennyt, mutta rauha heidän sieluilleen.
Ei ole minun asiani kertoa napsussa edes vaikeasta asiasta.
Kysyitkin muistatko, vastaan Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 09:49

En muista koska sellaista ei onneksi ole. Yritän elää siten ettei edes tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:42

Entinen exä lepää haudassa, eikä hänkään mahdoton ollut teinityttö kun silloin olin...
Ja mies kainalossa, eipä tuota tarvita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:25

Mitä niitä muistelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:48

Joanna Nelson ainakin muistaa, vaikka oli useitakin suhteita rinnakkain.
www.exrated.info/
Miksiköhän on kelpuuttanut noin huonoja poikaystäviä, kun mistää osiosta ei kukaan ei saa kuin minimipisteet?
Onttopohjan kosto vaikuttaa paljon uskottavammalta.
En oikein usko, että ihmisiä ylipäätään tarvitsee neuvoa näissä asioissa. Monet ovat yllättävän kekseliäitä itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:07

No , joka junassahan meitä on ollut, mutta ei ole syytä pahotella, onhan ne olleet kokemuksia sinänsä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:51

Jokainen kokemus opettaa ja rikastuttaa elämää, onneksi kuspiät on kaukana menneisyydessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:48

Exiäkin on niin monenlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 20:57

totta helvetissä. eihän se muuten olisi kusipäinen. ja varmaan on syyki miksi on exä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.10.2011 - 21:41

valitettavasti muistan vieläkin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 23:34

Se on eteenpäin menoa vaikka nokalleen kaatuu... Mitäpä noita suotta muistelemaan. Elämässä on mutkia, jotka vain täytyy tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:24

Muistanhan minä, mutta ei ole tarvetta kostaa. Antaa elämän mennä omalla painollaan.