Priorisointi kohdallaan?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...16048.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 20:45

toinen puoli kansaa on huonossa jamassa Kreikassa, mutta toinen puoli juhlii ja rällää estottomaasti.
Kyllä tässä pankkeja tulee kaatumaan koko kriisin seurauksena.
Belgia -Ranskan Destia pankki on jo kyykyllään ja lisää tulee sen mukana.
Mikä aika meitä odottaakaan.
On niin paha mieli, kun Suomessakin lasten reumasairaalaan ei löytynyt rahaa, joka olisi ollut
pieni osa nyt tuota menoa.
Samoin vanhuksien asema tulee kovasti kaventumaan on nälemykseni.
En puhu oman reviirini puolesta, meitä on paljon.
Näinkö me äänestimme taas?

Kysyjän kommentti

Toinen puoli rällää ja toinen ei välitä siitä? Sen reumasairaalan asiakkaista osa on elänyt ihan aikuisiksi asti. Sen lakkauttaminen oli kutakuinkin törkeintä mitä vakavasti sairaille voi tehdä. Missään kekussairaalassa ei osata tehdä mitään potilaalle, joka on sata kertaa leikattu. Sormi suussa katsovat kauhistuneena bibliaakin paksumpaa sairaskertomusta. Hoito menee joka kerta pieleen, jos jotain uskaltavat tehdä. Heinolassa sentään osattiin aina tehdä jotain, oli tilanne mikä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 19:35

Jyrki Kataista kuskataan nyt Mercedes-Benz S-sarjan tuliterällä pommin kestävällä panssaroidulla ökyautolla. En yhtään ihmettele miksi, sillä kyllä hänen onkin suojauduttava ja piilouduttava nopeasti tuon Kreikka takauksen jälkeen. Oliskohan parempi muuttaa vaikka Nigaraguaan samantien ja pestautua sandinistisissien porukkaan vihapuheita pakoon??

Voi olla kyllä niinkin, että persujen puheet sotilaallisesta vallan kaappauksesta on otettu tosissaan Kreikassa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:41

Ohohoh (?)...
Mutta uutisoihan ne viime viikolla että siellä jää tuhannen ihmistä työttömäksi per päivä mutta ei hätää: valtiolle on palkattu 40 000 henkeä lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:46

Armeija näkyy elävän omaa elämäänsä Kreikassa, ehkä siellä tarvittaisiin muuta kuin satamäärin tankkeja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 20:36

Kreikassa ei näytä pelkästään armeija elävän omaa elämäänsä, sillä eipä noita poliitikkojakaan näytä paljon tilanne huolettavan. Kyllä kirjailija Hemingwayn määritelmä kreikkalaisista osui ihan nappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:40

Kreikasta ei ole meille muuta kuin harmia :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:11

Ai ,ai saas nähdä kuinka meitin käy ,ei yksin kreikkalaisten. Aika näyttää, aika pian.Rahat män ,pohjattomaan kaivoon.Nyt rahan vuosi menossa se näköjään tyhjentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:22

Tottakai me maksetaan pojille uusia leluja ;-) omasta armeijastamme ei väliä?
Kohta Kreikalla on 1000 panssarivaunua, meillä on ehkä 150.
Sorbakset pelkää tosissaan Turkkia ja USA ja Saksa aseistaa kilpaa molempia NATO -maata? Ei taida NATO olla kovin hyvä rauhantekijänä.

Mutta ei hätää, kaikki tämä romahtaa ennenkuin tarvitsee maksaa mitään lisää.
Saksa valmistatuu jo eroamaan ja ottamaan DMK:n takaisin.
"Asiantuntijat uskovat Kreikan romahtavan ja suursodan syttyvän"

Kyllä Kreikkalaisia lehtiä voi lukea ja Google kääntää melko ymmärrettäväksi
Tässä Kreikan Puolustus & Teknologia lehti (Defense & Technology)
etusivu: www.hellenicdefence.gr/index.htm
tuo juttu: www.hellenicdefence.gr/eidis...0929c.html

Lisätty: 04.10.2011 - 23:08

Asiantuntijat uskovat Kreikan romahtavan ja suursodan syttyvän
www.verkkomedia.org/news.asp...mp;id=1364
beforeitsnews.com/story/1170..._Here.html

Jim Tucker: vuoden 2011 Bilderberg-raportti
www.verkkomedia.org/news.asp...amp;id=458

www.taloussanomat.fi/talouskriisi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 09:54

Eli lisää maksettavaa tulossa.
Ihmettelen eikö urpulainen tajua lainkaan mitä meni tekemään. No... demarit ovat hyviä tekemään velkaa, se on nähty, eikä tuo takausasia näytä blondattua huolettavan eikä lamppu syty.
Luulen että Kreikka kohtaa tiensä pään eli romahtaa ennenkuin mitään takauksia ehditään maksella - se on mahdollisuus.
Kreikan hulvattamlla menolla on seuraksia koko Euroopalle ja koko maailmalle, pahimmassa tapauksessa aiheuttavat maailmanlaajuisen laman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:44

Voi kuttulan juttu, en voi enempää sanoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:16

Isojen poikien asejutut on monessa muussakin maassa etusijalla ja vähempiosaiset kärsivät.

Mitähän tästä vielä kehittyykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:45

Mihin kreikkalaiset luulevat tuollaisia tarvitsevansa. laittaisivat nuokin eurot valtion talouden pelastamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 21:00

musta tuntuu että priorisointi on aina vähän persiillään ku sotketaan mukaan politiikka ja valtio.
ja mitä noihin tankkeihin tulee -ehkä ne on niin ovelia että ostavat nyt niitä jotta sitten ku laina pitäis maksaa ja karhuujat lähestyy rajoja niin on millä mällätä - mätiä perunoita ampuvat päiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:17

No onhan siellä nyt kalustoa joita tuupataan sitten maksuksi lainanmaksuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:19

Millähän rahalla? Maksaisivat ensin velkansa muille.