Nyt viemärirotille on koittanut kovat ajat?

www.tekniikkatalous.fi/raken...sa/a697542

Avainsanat: tekniikka tutuksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 17:50

Kaikkea ne tanskalaiset keksivät.
www.youtube.com/watch?v=Gt8r_o_zkl0

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 15:53

Positiivinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 16:01

Hienoa, kunnon rotta-ansa. Kyllä ihminen on viisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 17:40

Ei meillä ole tuollaista viemäri haittaa. Mutta minun liskuuni tuli viimeyönä isokokoinen metsähiiri.Oli mennyt kellariin katsoon mitä hyvää olisi. Onhan tuo edistystä rottien poistamiselle. Paljon olisi keksijöille töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 18:21

No nyt saa rotat kyytiä......

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:57

miten lie käytännöllinen on tämä systeemi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:37

Joo - taas saa olla mielipiteestäni iloisesti eri mieltä - mutta kylläpä on ällö juttu.
Rotan kannalta perinjuurin ikävä asia on tuo ansa.

Ymmärrän, että rottia ja hiiriä pitää hävittää mutta eihän se mukavaa ole.
Tunnustan että piilotin isännältä rotanmyrkyn mökillä - oli taas ostanut pentele sitä ison rasian.
Ei siellä näitä pitkähäntiä ole näkynyt mitä sitä syöttejä varmuuden vuoksi laittamaan, jospa vaikka unohtaisi laittaa myrkyn kun ei ole purnukka näkösällä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:57

Jopa rotat pitävät mitellessään ultraäänistä vikinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:15

no tota noin .on tekniikka ihmeellistä. onkohan oikein rottia kohtaan?kuolevat sukupuuuttooon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:37

Viemärirotista en tiedä mitään, mutta kesyrotat ovat ihania :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:02

Onneksi ei tarvi käytää rotta-ansoja..kun ei ole rottia näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:40

Ei tarvitse itse tuota ansaa, ja on vuosia kun moisia olen nähnyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:07

Eihän niillä viemärirotilla paljon muita uhkatekijöitä ole kuin ihminen.

Jossain paikassa varmaan tarpeellinen kapistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:42

Rotille koitti kovat ajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:16

Hyvä asia.