Oletko Nordea pankin asiakas?

Menin aamulla maksamaan laskujani,mutta kelan eläke ei ollutkaan tullut tililleni.Soitin kelalle mistä ystävällisesti kerrottiin,että Nordealla on ongelmia maksatuksessa.Vakutusyhtiöiden eläkkeet ovat joskus olleet myöhässä,mutta kelalta on aina tullut ajoissa,eli nyt syy on jälleen taas pankissa.Tämä on tätä tietokone aikaa ja voi tapahtua mitä vain.Kyllä minua ainankin suututta tälläiset asiat,sillä vielä en ole oppinu tulemaan toimeen pelkällä pyhällähengellä.

Avainsanat: eläke kela myöhässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 10:24

En ole Nordealainen, mutta varmaan saattaisi noin käydä omassa pankissakin, ennen olin Sampossa, mutta sieltä siirryin OP:n asiakkaaksi, kun tuo Sampon ja tanskalaispankin yhdistyminen teki pankkielämän kovin hankalaksi.

Kysyjän kommentti

On eläkket olleet myöhässä ennenkin ,eikä sille mitään voi vaikka eletään tietokone aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 10:50

Olen Nordean asiakas ja ainakin tähän saakka on palkka tullut tilille ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 11:40

Olen Nordean asiakas ja palkka on tullut ajallaan. Joskus kesän alussa e-laskujen maksuissa oli häiriötä.

On todella harmillista, kun rahat eivät saavu ajallaan. Ota yhteys Nordean asiakaspalveluun ja tiedustele milloin ongelma korjaantuu ja jos on pitkä odotusaika, niin vaadi hyvitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 12:58

no tota noin .en ole nordea asiakas ,mutta surettaa jos palkka ei ole ajallaan.nyt barrikaadille .ei näytä hyvältä.suomalainenon liian kiltti .se odottaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 13:10

Olen no taas kerran hankaluuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 13:44

En ole Nordean asiakas, onneksi. Mielestäni melko usein on ongelmia, ihan lehtiin päässeitä tietoja. Meidän työpaikalla on useammin kuin kerran ollut intrassa tieto että Nordean tileille menneitä palkkoja on jäänyt "matkan varrelle". Itselläni oli kerran tilanne ettei palkkaa löytynyt Aktian tililtä, soitin Aktiaan ja selvittivät mistä on kyse eli Nordeasta.
Tulostan palkkalaskelman aina sinä päivänä kun palkka tulee mutta mitänä ei silloin näkynyt. Asia selvisi eli näkyi jo myöhään illalla samana päivänä. Nordean kautta kulki silloin palkkamme muille pankeille.
Parasta soittaa Nordean asiakaspalveluun, ovat velvollisia kertomaan misät on kyse ja koska rahat ovat tilillä.
Jos eivät osaa vastata, on pakko saada nostaa tililtä rahaa ilman maksua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 13:56

Olen Nordean asiakas..äskettäin tarkistin,että eläkkeeni on tullut tilille..Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia Nordean kanssa..
Laskuista ei voi tulla mitään ylimääräistä veilotusta,kun on pankin syy..
Ei kyllä meistä kukaan tule toimeen pyhällähengellä..toivon mukaan asiasi selviää tänään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 14:34

en ole Nordean asiakas, enkä todennäköisesti pankkia vaihda enkä ala Nordealaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 14:45

Nordean asiakas olen ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Palkka on tullut ajallaan, kun itse sitä olen makselemassa. Joskus eli yleensä laitan maksupäiväksi kuukauden toiseksiviimeisen päivän kaikille kuukausipalkkalaisille. Tulee varmasti ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 14:58

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 15:56

en ole, kun olen koivunlehtipankin asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 16:04

Olen ja kaikki toiminut moitteettomasti monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 17:16

en ole nordean asiakas, yrittivät kyllä houkutella, mutta tarjous ei ollut kilpailukykyinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 17:54

Ei ole ollut viivytyksiä Nordeassa.
Ennen tietokoneaikaa kului kyllä päivä jos toinenkin liki kaikissa maksuissa ja saamisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 18:07

Empä ole Nordea pankin asiakas sillä kävelymatkan päässä kodistani ei ole muuta kuin osuuspankin konttori. Minä kuulun niihin joille pelkkä nettipankki ei riitä, joiden on saatava lähikauppa-asioillaan piipahtaa vaikka sen yhden ainoan kerran vuodessa pankitalon uumeniin ja asioida muunkin kuin kylmän mitään sanomattoman tietokoneen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:31

En ole Nordean asiakas vaan olen koko ikäni ollut koivunlehti pankissa asiakkaana ja kaikki
on aina toiminut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:29

Olen asiakas, onneksi ei ollut tänään palkkapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 06:13

En ole nordean asiakas.. ja se on 100&sesti totta kukaan ei elä pyhällähengellä...rahaa tarvii olla elämiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:02

En ole, enkä tule Nordean asiakkaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:09

En ole ko pankin asiakas, mutta jos omalla pankillani olis ongelmia joiden takia maksut viivästyy, en päivässä tai kahdessa kuole nälkään enkä janoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 19:50

Olen ja suunnitellut pankin vaihtoa, tuntuu kalliilta pankilta ja jotenkin, ettei se ole peruspuurtajan pankki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:14

Olen nordean asiakas, ei minulla ole mitään ongelmia ollut. Varmaan jokin tietoliikennehäiriö.