Oletko opetellut kieliä netissä?

Aloitin Espanjan opinnot 3.10. illalla ja aikaa hurahti tässä uudessa mielenkiintoisessa harrastuksessa monen monta tuntia. www.worddive.com/login
Tuntuu jopa olevan tehokasta. Ja onhan se mukavaa kun opettaja kiittää...

Avainsanat: espanjaa netissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 08:09

Juu olen opiskellut venäjää,kun ystäväni laittoi minulle venäjän kielen kurssin tänne nettiin .Nyt ymmärrän hiukan puhuttua kieltä,mutta en itse uskalla puhua vaikka minulla oisi siihen mahdollisuus,kun lähin naapurini on venäläinen.Täällä meidän kotikaupungissa on paljon venäläisiä ja siksi meidänkin pitäisi osata puhua venäjää,tai ainankin ymmärtää puhuttua kieltä.

Kysyjän kommentti

Rohkeasti vaan venäläisen naapurin juttusille. Eivät hekään välttämättä suomen kielen taitureita ole, siitä olisi teille molemmille hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 08:07

Ylen ranskan kielen kurssia kävin läpi netissä, lähinnä mielenkiinnon vuoksi. Sopii aloittelijalle hyvin ja on ajasta riippumatonta. Suosittelin sitä muutamalle jolla ei ko. kielen taitoa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2011 - 08:15

Kävin kurkkaamassa, ja hieman vaikutti siltä että on jo jotain osattava, ennen kuin tuolla pääsee eteenpäin. Varmasti hyvä, kunhan sinne kirjautuisi ja kävisi koko ohjelman läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:24

en ole, olen suomalainen kielitaidoton nainen, en hae työpaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:01

Hospoti pomiloi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:37

En ole vielä, mutta joulun jälkeen aloitan kansalaisopistossa englannin kielen verkkokurssin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:43

No kivaa että olet innostunut, mulla vaan ei aika kaikkeen riitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:15

Tätä en ole vielä kokeillut, ehkäpä käyn ainakin vilaisemassa ajan sallimissa puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 17:58

ainoastaan matkalle lähtiessä, niitä perinteisiä: hei, huomenta, yksi olut, toinen olut jne... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:22

Joskus aloitin ja lopahti alkuinnostuksen jälkeen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 06:05

En ole opiskellut kieliä netissä...viimeksi koulun penkillä ollessani saksa,ruotsi ja englanti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:54

Näillä mennään mitä on. Ei enää uusia kieliä.
Opettelen kuitenkin matkakohteen sanastosta kymmenkunta sanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:07

En ole opiskellut.