Tarjoan näin virtuaalisesti ...täytekakkukahvit napsulaisille,täältä saa napsulaisilta hyviä ja käytännöllisiä neuvoja ja vinkkej

Iso kiitos Teille napsulaisille,kun jaksatte neuvoa ja antaa käytännöllisiä vinkkejä minulle ja kaikille muillekin napsulaisille...KIITOS!
Täällä on mukavia ihmisiä napsulaisina.Ruusuja lähetän kaikille....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 09:53

No mutta nythän annuliini potin meille lykkäsi, kun minä ainakaan en saanut olla osallisena lottovoitosta,
ei edes pienemmästä.
Kyllä tämä Sinun virtuaalikakku on hyvää, lieko luomuvadelmista koristeet ja kahvi aivan kuin ennenvanhaan Paula tytön aikaan.
Eikä se vielä mitään ojennat ruusun minullekin. Voisiko tämä viikko paremmin alkaa.
Meillä on taas yksi luonnonlahjakkuus liittynyt joukkoomme.Kiitoshan kuuluu itsellesi,että olet
ahkera napsuilija. Muistuukin mieleeni tässä 52 vuotta vanha juttu, olin kaupallisella alalla
koulutuksesssa ja myynnin ja mainonnnan opettaja edesmennyt Matti Jaatinen oli ope ja hän tankkasi päähämme, että te sanotte paulingin kahvia kun se on paulikin. Jäi kyllä takaraivoon iäksi tämä oppi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 09:51

Nam, kiitos kahvista ja kakusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:29

www.youtube.com/watch?v=jeo6...ature=fvsr

Lisätty: 03.10.2011 - 10:31

Kakku ja kahvihan hyvää juoda hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 11:30

Kiitoksia vaan, virtuaalikahvi kyllä kelpaa samoin ruusut, ne eivät onneksi pistele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 13:05

Kiitos! Kukkia on aina mukava saada, samoin hyvät kahvit ja kakut hyvässä napsuseurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 13:29

Kiitos kahvista ja kakusta...

kyllä jaksetaan vastata taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 15:06

no tota noin oli hyvää kahvia,mutta oliko kultamokkaa ,saludoa vai juhla mokkaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 15:56

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 17:05

Kiitos kahvista ja kakusta. Kiva jos olet saanut apua ja neuvoa ja ne ovat vielä auttaneetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 19:17

Kiitos kiitos. Olipa hyvää kakkua, itsekö olit leiponut? Napsutellaan jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 21:15

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 21:19

Kiitos täytekakkukahveista ja ruususta..Meniköhän nyt yöunet,kun tuli illasta juotua kahvit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:38

Kiitos kahvista.