Miau! Olen ihan uusi kissanpentu täällä napsussa. Mutta emo sanoi, että täällä on kivaa. Niinkuin lankakerän kanssa leikkisi.Hyrrr

Avainsanat: minkä väsiset silmät on albiinokissalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 14:38

Veikkaan punaiset. Terveppä terve. Kuva olisi kiva saada sinusta värinä. Vaikka kissan kello.Kyllä täällä vaan viihtyy, meitä niin hyvä tiimi.

Kysyjän kommentti

Heips! Ja kiitos tervetulo-toivotuksista! Ihan kaikille! Punaiset ne on albinokissan silmät. Onkohan särkikin sitten albino.. Tai illan ravintelissa viettänyt.. Sen kuvan kanssa on ollu enemmän kun vaikeuksia. Kai sinne joskus kuva saadaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 13:52

Heippä vain ! Otetaan uusiksi anonyymi . Oli minun moka että noin kävi. Kyllä se tästä syttaantuu.
Kiva kun tulit joukkoomme ja saamme vielä ikuistettua kuvasikin profiiliin.

Lisätty: 01.10.2011 - 14:01

siinähän oli kysymyskin, minkäväriset sitmät on albiinokissalla.
Veikkaisin rusket.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:18

Tervetuloa kisuli, älä sotkeennu lankakerääsi....punaiset taitaa albinon silmät olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:28

Punaiset, niin kuin albiino kaneillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 20:50

Tervetuloa mukaan napsuttelemaan,mutta älä sotkennu lankakerääsi...punaiset taitaavat silmät olla...en ole varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 21:14

Tervetuloa vaan napsuttelemaan... kyllä täällä tilaa löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:38

terve vaan anonyymikissa, mukavasti ottavat vastaan täällä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 03:41

Punaiset silmät ja siniset huulet. Tai ehkä sitttenkin päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 09:26

oletko vielä niin nuori pentukissa, ettei emosi ole sinulle nimeä antanut?

Albino, geeni ca Geeni ca on resessiivinen suhteessa geeniin C.
Tällä albinismin muodolla on vaalean siniset silmät.

Albino, geeni c Geeni c on resesiivinen suhteessa kaikkiin muihin muunnoksiin.
Tällä albinismin muodolla on vaaleanpunainen silmien väri. Kissalla pitää olla geeni c tuplana (cc), jotta kissa olisi todella albino.
www.piupaws.net/genetiikka_C.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:22

Silitys pehmeälle turkillesi tervetulon toivotuksena tänne napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:19

Muistini mukaan punaiset ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 11:09

Emoa kannattaa uskoa. Sanoisin että vaaleanpunaiset ovat silmänsä sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:22

Tilaa löytyy.