Miten saan soneran kytkykaupan sanottua irti ja lopetettua sen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:27

Jos on määräaikainen sopimus niin sopimuskauden lopussa. Varo vaan ettei ala uusi kausi jos et sano ajoissa irti.
Muut sopimukset voit sanoa heti irti. Tai uusi operaattori hoitaa sen puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:33

Et mitenkään, en kannata kytkyjä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:55

En tarkoitatko puhelin-liittymä systeemiä? Jos tarkoitat,niin maksamalla kännykän kerralla veke.Maksoin sillai kolme puhelinta,niin ei siinä ole mitään ihmeellisempää,jos ostaa jostain Hobbyhallista rojua osamaksulla.Minulla ei muuten ole nykyään kännykkää.Käytän vain sähkäriä ja nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:46

Kytky mikä kytky on nimensä veroinen. Eihän sitä saa lopetettua ennen määräaikaa jos sellainen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:04

Pyrin välttämään kytkykauppoja, niistä ei ole kuin riesaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:33

Pidä huoli ennen seuraavan kauden alkamista irtisanomisesta, muuten jatkuu vuodella eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:48

ainoastaan maksamalla ne pakolliset maksut kerralla pois :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:10

Ainoastaan maksaettuasi kytkyn kokonaisuudessaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:29

Kun maksat puhelimen kokonaan tai jos kyse määräaikaisesta sopimuksesta, odottele määräajan umpeutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:51

Jos on määräaikainen sopimus..niin silloin kun sopimus loppuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 10:54

Taitaa olla hankalaa, jos olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen. Kannattaa kuitenkin kysyä sitä Soneralta suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:14

Et mitenkään.