Missähän vika,kun olen nipistänyt Soneran liittymästä soittamisen ,niin tulee vain jatkuvasti isoja puhelinlaskuja?

Nyt kolahti puhelinlasku soneralta 82,85 e,ja todella vähän oon soitellut sillä liittymällä.Onko samanlaisia kokemuksia napsulaisilla?Tyrmistyttävää ja kauheaa!

Avainsanat: puhelinlasku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:34

En osaa sanoa.Meillä oli 16 vuotta Sonera ilman mitään ongelmia,mutta kesällä erehtyi ottamaan Dnan,koska Sonera ei toimi nyk.asuinpaikassa.Lasku oli kolmelta noin satasen mihin kuului kytkyjä kolme.Dna:n laskut alkoivat olla yhdestä liittymästä 160e vaikka oli jokin sopimus.Päästiin kuukauden taistelun jälkeen dnasta erilleen.Ei saa laskuerittelyjä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:32

Pyydä laskutuseritttely ja katso mikä mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:48

Minulla on kymmeniä vuosia ollut Dna ja toinen on Saunalahti.
Hienosti molemmat kahmineet eurojani, ei valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:03

Elisa vie minun roposeni, mutta en yllä tuollaisiin summiin kuin sinä Soneran kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:31

Vaihda liittymäsi TeleFinlandiin (on Soneran tytäryhtiö). Halvimmasta päästä tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:52

paljonko maksusta on puhelimen osamaksua, liittymän kuukausimaksua, nettimaksua jne. voi olla että vaikkei puhu niin lasku on iso jos on tullut sovittua kalliita palveluita kuorrutettuna kalliilla puhelimella :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:09

Oletkos soittanut virastoihin useassa tuo odotusaika maksullinen nuokin saattavat yllättää... ja virastoihin soitot usein kalliita...
Vai onko tullut tv kisoihin osallistuttua esim.. BB

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:30

Tosi ison laskun sait. Käytkö puhelimellasi myös netissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:53

Huikean laskun sait..olihan varmaankin laskun erittely..mistä tämä lasku muodostu..
Minulla joka laskussa erittely...vaikka laskut todella pieniä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 10:53

Katsoitko kuinka pitkältä ajalta se lasku on? Jos hiemankin epäilyttää, niin pyydä laskuerittely puheluistasi. Meillä on Soneran liittymiä useitakin, aina on olleet kohdillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 12:13

Jos on valinnut liittymäpaketikseen esim. sellaisen, joka sisältää tietyn minuuttimäärän puhetta kuukaudessa, maksaa siitä joka tapauksessa saman summan, soitti puhelimella sitten lainkaan tai juuri tuon maksimimäärän. Ylimenevistä puheluista menee sitten (kalliimpi) lisämaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:13

Älä soita.