Mitä ruokaa olet maistanut, mutta et taatusti syö toista kertaa? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 22:16

Ruotsalainen hapansilakka on jäänyt kertayritykseen. Jo pelkkä haju on melkoinen, mausta nyt puhumattakaan.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä! Aikamoista ekstriimiruokaa : ) !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 22:26

Tää ei syö kans silakkaa ja toinen oli eräs vanhan ajan herkku. Piimävelli. Se oli kamalaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 23:01

Piimävelliä en ole maistanut,hapan silakka jäisi maistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:56

Venäläinen börssikeitto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 07:15

Mikähän laista ois tuo Anuliinin börssikeitto?En muista yhtään mitään niin kamalaa ruokaa,että en voisi sitä syödä toistekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 09:54

En muista mitään sellaista.... mutta pitääpä etsiä börssikeitto, tuiki tuntematon, vaikuttaa aika rahakkaalta itseasiassa!
Hapansilakkaa en ole maistanut vaikka sitä on Ruotsissa ollut juhannusjuhlissakin tarjolla. Se haju... ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 10:21

Meillä liki 70 vuotta sitten siat söi pihalta hevosen "munkit" ja röhki tyytyväisenä. Niitä en ole tohtinut syödä vaikka viisaat kertoo ihmisen olevan lähellä sikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:28

Lampaan silmä ja aivot. Yäk!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:33

Kerran maistoin sieniä, yök !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:34

Käärmettä, koiraa ja etanoita, sekä osterit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:15

Tappaisketitto, joka oli tehty maalaistalossa sian teurastuksen jälkeen. Siellä oli kehkot sun muut sisuskalut ja haju oli kauhea ja maku se se vasta kauhea olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2011 - 15:54

en ole sellaista maistanut mitä ei voisi maistaa uudelleenkin, mutta esim. talkkunapuurosta en oikein tykkää, ei mene koko lautasellista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:07

En syö eläinten aivoista tehtyä "alatoopia" enkä mitään mihin on sotkettu kahvia (vanukkaat,jäätelöt) vaikka juon maitokahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:17

Parsa sitä en syö eikä tuo mokoma minuakaan syö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 19:02

Iisalmessa olen joskus maistanut sellaista limppisoppaa jota en toista kertaa suuhuni laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 19:59

Klimppisoppaa en enää syö. (pohjalainen perinneruoka)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:57

En kylläkään söisi hapankurkkuja, hapansilakoita ja nahkiaisia.
Klimppisoppa on hyvää kun se on oikein tehty.Samoin piimävelli.