Näetkö joka yö unia ?

Itse näen lähes joka yö unia. Ystävä kertoi ettei näe koskaan unia !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 05:57

Nuorena näin uni ,nyt tullut sellaiseksi että ei näytetä elokuvia.Jos juon paljon ja säännöllisesti kahvia. Unia tulee sen mukaan yöllä. Viittaa hauraaseen nukkumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:52

en näe kovin usein, tai en ainakaan muista niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 01:00

Nykyisin näen.
Oikein harmittaa, kun herätys piippaa aina jännässä kohdassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:26

kyllähän jokainen unia näkee, mutta kaikki ei niitä aamulla muista .

lisää unijuttuja:
www.dreammoods.com/dreaminfo...mfacts.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:31

Kyllä näen unia useinkin ja jotkut vielä jatkuvatkin vessa reissun jälkeen mikä on minusta kyllä ihmeellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:22

En joka yö ainakaan niin, että aamulla muistaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:08

Näen joskus öisin unia ,niin muistan aamulla hherätessäni hyvin mitä unta yöllä näin.Aika todentuntuisia unia näen,edesmenneistä koirista useimmiten....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:08

Kyllä joskus näen, painajaisia hirveitä. Mutta on sitten niin kauniita kuninkaallisiakin unia, että ihmettlen oikein
mistä ne tulevat. Ihania värejä, prinsessoja ym. Ja joskus on jopa edesmennyt mieheni ollut unessa ja kun
herää, niin haluaisi unen jatkuvan ja myös haluaisin rutistaa häntä niin lujaa , poies en päästää koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:26

En ihan tiedä kun kaikki unet eivät ole aamulla muistissa...
Joskus näen ja myös unet muistan...
Joten en ihan tuohon jokaöiseen itseni kohdalla usko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:08

Ihminen näkee unia jokainen yö.Niitä ei vaan useinkaan muista...
Itse näen jonkinlaisia enneunia.Ikävä kyllä liiankin usein...Alkuvuosina en niitä noteertannut,kun teininä aloin niitä nähdä,mutta näin vanhemmiten on ollut jotenkin pakko...

Kaksi vuotta sitten näin unen, että äitini veljeä käytiin hautaamaan.Katsoin haudan reunalta hautakuoppaan, jonka pohjalla oli suuria kiviä.Sanoin papille, ettei hautausta voida suorittaa,koska pohja on epätasainen.Sitten heräsin.
Samana yönä äidin veli oli saanut sydänkohtauksen aivan yllättäen ja elvytettiin henkiin.

Nyt en nähnyt unta, mutta sydänkohtaus vei sukulaismiehen.Toinen kerta toden sanoi...

Toki näen usein myös iloisia unia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:31

Satunnaisesti niitä näkee joskus aamuyöstä. Todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:27

Voi olla, että näen, mutta en läheskään aina muista niitä. Joskus on niin, että muistan kyllä nähneeni unta mutta en muista mitään yksityiskohtia siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:36

Kyllä näen todella paljon ja vauhdikkaita unia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:41

En läheskään - hyvä jos kerran pari kuukaudessa. Joskus ennusunikin on osunut uniini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:06

Näen, mutta en kaikkia muista.