Hämmästyttävä kamera uutuus. Joko olet tutustunut tai peräti hankkinut sen itsellesi?

Japanilaiset tiedemiehet ovat kehittäneet kameran, jossa on niin suuri suljinnopeus, että sillä saa kuvattua naisen suu kiinni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 04:25

onkahan kysymyksessä juuri samainen kamerapuhelin joka toimii vain Japanin PDC-verkossa?
hmmmm, ilmeisesti täytyy sinne asti ihmettä lähteä katsomaan ja koekäyttämään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 06:07

Mun suu on monessa kuvassa kiinni.Kyllä niitä ihme vempaimia varmaan rupee tulee .Aina enemmän ja enemmän. Teksniikka menee etiä päin. MItä keksiivätkään vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:15

Miesten mieleinen kamera siis....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:15

Hyvä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:22

Niinhän nuo luulevat, HEH HEH....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:30

Johan on keksintö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:30

Ainakin minulla tuntuu olevan aina kaikissa kuvissa suu auki....hitaita kameroita täällä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:51

Jollekin miespuoliselle kuvaajalle olisi tarpeen - ja miksei naispuolisellekin, jotta saisi joskus suunvuoron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:31

Vielä parempi se olisi jos se suljinnopeus pystyisi sulkemaan naisen suun.