Karhu hyökkäsi ravihevosen kimppuun?

Karhu hyökkäsi hiittilenkillä kimppuun - kuski ja hevonen kaatuivat ojaan.
www.hevosurheilu.fi/Ravit/ka...27553.html

Avainsanat: lemmikkejä joka lähtöön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 23:47

Karhu ei suhun kiinni käy, jos älyyt ilmoittaa olemassa olos metsässä.
Tupakki on tosi hyvä karhun karkotin, et tuu näkee vilaustakaan kun pistät tupakiksi, kyllä karhu kaikkoo kun se haju sen nokkaa hiippii, jos et polta haise muuten niin kaikki hyvin.

Kysyjän kommentti

Naapuri savossa "Aito Suomalainen", kertoili voimansa tunnossa olevansa "korven kuningas". Epäiltiin sen olevan Karhu. Hämpä perusteli; kuninkaalliset tapaa näyttäytyä ja hän ei siellä ole muita nähnyt. Hyväksyimme selityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 20:09

Noin saattaa käydä kun tulee yhteen törmäys... ikävää tietenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 20:13

Onneksi sekä kuski että hevonen selvisivät säikähdyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:05

Arvaan, että noilla ei ollut näitä; www.google.com/imgres?q=bear...29,r:4,s:0
Jos olisi, niin karhu olisi paennut kauhuissaan kuin elefantti hiirtä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:25

Lähempääkin löytyy kelpo karhukelloja,Partioaitasta ;-),mutta näättekös,aina sanotaan et,olehan ny hiljaa ja nätisti siinä...Mitä vielä,maailmaan mahtuu ääntä ;-D >Tarinan opetus,aina kannattaa pitää kamalaa mekkalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 22:01

No tuolla juupajoella on sitä isoa luontoa. Siellä niitä varmaan onkin. Ihme ettei tehnyt mitään,kuiteskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 23:00

Onni matkassa,että ei käynyt pahemmin..olisi voinut olla kohtalokkaat seurakset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:24

Hyvä onni molemmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:23

Näitä tuntuu sattuvan vuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:12

On se hevonen kolaroinut tiekarhunkin kanssa ja pajon pahemmin seurauksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:15

Ikävä kohtaaminen, mutta onneksi heppa selvisi :)