Harrastuksistaan presidentimme tunnetaan.....vai tunnetaanko?

Kekkonen oli hiihtävä presidentti.

Koivisto oli lentopalloa pelaava presidentti.

Ahtisaari oli koripalloa pelaava presidentti.

– Entäs Halonen?

Lisätty: 27.09.2011 - 00:10

Oulun NMKY eli Ynni on oululainen yleisseura, jonka toimintamuodot ovat urheilu (koripallo, lentopallo, yleisurheilu, suunnistus), musiikki ja partio. ONMKY on perustettu vuonna 1896. Seuran jäsenmäärä on noin 1 200. Kuuluisin Oulun NMKY:n jäsenistä lienee Martti Ahtisaari, joka pelasi Ynnissä koripalloa vuosina 1952–1960.

Lisätty: 27.09.2011 - 08:55

Kekkonen, Koivisto ja Ahtisaari OVAT entisiä presidenttiämme, mutta mitä on Halonen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 19:53

Halonen on nainen paikallaan.

Kysyjän kommentti

Niinpä niin.....Halonen on nykyinen presidenttimme, muut ovat enstisiä presidenttejämme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 00:07

Pelasiko Mahtisaari todellakin korista? Olipa yllättävää, mitenköhän sujui Maralta donkkaus? Muistelen, että Tarjan harrastuksena on oman siirtolapuutarhan hoito.

Juha Vuorinenkin on huomioinut päänaisemme harrastuksen, tässä ote JV:n blogista:
"En ole vahingoniloinen vaan hivenen huvittunut median pirstaloitumisesta ja sitä seuranneesta villinlännenmeiningistä tiedonvälityksessä. Eilen kauniiksi ajateltu, omaa julkisuuskuvaa täydentäväksi suunniteltu lausahdus voi tänään olla pahin suusta päässyt sammakko. Jos esimerkiksi presidentti Tarja Halonen olisi Oma piha –lehden maaliskuun numeroon antamassaan haastattelussa tiennyt silloisen ulkoministerinsä tekstiviesteistä, hän ei olisi varmasti lausunut: ”Jos saisin valita, oma puutarhani olisi romanttinen Carl Larsson –tyylinen, lievästi villin ja ränsistyneen näköinen.”"

Tässä viitattiin kuuluisan kykypuolueen ministerin ja jonkun hänen textarikamun viestittelystä aiheesta kuinka puutarhaa hoidetaan. (Tunkiainen? kenties)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 01:22

Tarjan harrastukset; kuvataide, teatteri, liikunta

Lisätty: 27.09.2011 - 03:11

Jumppiksen linkissä mainittiin, että Tarja ui säännöllisesti. Mahtaako pistellä maailmanennätysvauhtia, kuin Mao aikoinaan Keltaisessa joessa?

Lähteet:
www.kaks.fi/node/505

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 03:04

Elämän kerta: www.tpk.fi/public/default.as...deid=41419
Niin ja sitten "mivvin silitys"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:19

Tarja Halonen on uimari ja lisäksi hän hoitaa kissaansa ja Penaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:29

Kissa harrastus on vastapaino pressan työlle. Sillä hyvin jaksaa ja pysyy terveenä.Maalasiko hän tauluja en muista ihan varmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:55

Halonen:
harrastukset: uinti, kuvataide ja teatteri

Lähteet:
yle.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 08:53

Kolmen ekan harrasteet ovat oikein, noinhan se oli, tuon viimeisimmän puuhista en ole kiinnostunut.
En usko että näyttelemistä harrastaa eli teatterityötä aktiivisesti.
Ahtisaari on koulutukseltaan opettaja, joten sitä kautta on koripalloharrastus varmaan virinnyt.

Lisätty: 27.09.2011 - 15:04

TH on kertonut että joku ystävänsä on hoitanut siirtolapuutarhaa, eihän siihen nyt aikaa ole.
Ain ajotenkin tulee virne päälle kun tuosta henkilösät on puhe, meillä on töissä aika monella mehukas kuva hänestä ja Penasta Tallinnan torilla!!! Kopioitu jommankumman iltapäivälehden nettisivulta aikoinaan.
Parempia kuvia odotellessa...!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:32

Joskus luin, että Haloska harrastaisi uintia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:51

Kyllä Tarjakin harrastaa puutarhanhoitoa, taidetta, uintia ja kisujen hoitoa.
eihän kaikkien tarvi urheilulajeja vääntää.
Kyllä meillä hyvä Tarja on paljon vartijana ja mielestäni hyvin ilman skandaaleja hommansa hoitanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:25

Kyllä tuo Tarja taitaa taidetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 11:35

Jossain vaiheessa myös naisten kympillä vilahti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:34

Kerran pulahti Töölönlahteen öiseen aikaan,uin myöskin presidentillisessä vedessä...