Tiesitkö, että Facebook seuraa salaiset surffailusi?

www.itviikko.fi/tietoturva/2...01113643/7

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 22:08

Kiitos linkistä. Naamani on kirjassa. Täytyypä sitten vaihtaa selainta. En pidä isovelivalvoo-ajatuksesta vaikka en niin kummoisilla sivuilla lautailekaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 22:05

No huh huh. Onnekseni en ole naamakirjassa.

Lisätty: 26.09.2011 - 22:06

www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:13

Ehkä vaihdan itsekin selainta. En tykkää tuosta Facebookin "avoimuuden ajatuksesta", joka saattaa toimia arvaamattomalla tavalla. Toki netissä muutenkin tapahtuu käytön seurailua, mutta niin kauan kuin kukaan ei voi yhdistää anonyymiksi tarkoittamaani nettikäyttäytymistä henkilökohtaisesti minuun, niin asia on yleensä ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:24

Kyllä olen tietoinen näistä "uudistuksista",joita on lähes päivittäin,edistikö +googlen tulo markkinoille niitä tai mikä on vikana?En TYKKÄÄ mistään viime aikojen muutoksista.Jos poistan profiilini niin jäänkö haahuilemaan kuitenkin facebookin sivuille kuvatta,nimettä ja ilman kommentteja,haamuna HUHUU?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:44

FB:ssa on viime aikoina ollut uudistuksia, taitanee vaan uudistukset mennä huonompaan suuntaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 00:49

Siinäpähän seurailee.
Ketään ei juuri kiinnosta, vaikka olisin kirjautunutkin. En laita sinne mitään, mitä en voisi panna myös ruokakaupan ilmoitustaululle. Olen tavallisen tylsä tyyppi siellä, enkä juuri päivitä mitään.
Kieltämättä se on mennyt varsin ärsyttäväksi, kun kysellään kaikkea lapsellista maan ja taivaan väliltä.
Nuo tykkää tai jaa ikonit ovat jo useimmilla sivuilla, joten kyllä siinä on Googlella seuraamista, kun niitä selataan miljardeja kertoja päivässä.
Varmaan ne jollain konstilla yrittävät muuttaa tuon rahaksi.
Sinä voi vain käydä toisin päin, jos väki lähtee fb:stä oikeasti, eikä vain uhkaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:20

En ole feissari, joten tämä ei ole mulle ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:35

Vähän niinkuin Papiti...eivät tekemiseni ole mitenkään sensaatiomaisia. En myöskään ole kuvankaunis, joten kuviani ei kukaan tarvitse lehtien etu- tai takakansien koristeeksi. On niin turvallista olla ihan tavis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:12

Jos haluaa lapsenlapseni kuvia valvoa, niin siitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:39

No mitäs salaamista mulla on, jos tietävät että myös Napsuilen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:12

mä oon KOKOajan sanonut ettei siitä hyvää seuraa enkä ole siihen mennyt mukaan.
riittää ku omaa naamaa kattelee aamuisin ja päivittää itselleen päivän agendan ettei unohdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:30

En ole tiennyt,kiitos kun kerroit minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:45

Voi minkä tempun tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 23:21

Ei minua häirise,kun ei mitään ihmeellistä ole sinne laittanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:15

Ei häiritse minua. En edes kirjoita sinne ikinä mitään tilapäivityksiä.