Minkälaiseen lahjarahakeräykseen et osallistuisi?

Kuulin äskettäin ihan mielenkiintoisen tarpeen johon kerätään rahaa. Itse en antaisi sellaiseen rahaa. Olkoon se sitten minkälaista taidetta tahansa.

Lisätty: 03.10.2011 - 10:38

Yksikään vastannut ei lukenut kyssäriä oikein. Kiitos silti vastauksista.

Avainsanat: lahjarahakeräys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 06:03

Yleensä en osallistu niihin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, neutraali vastaus. Tosin ei ihan siihen mitä kysyin. Mukavaa viikonalkua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 26.09.2011 - 00:21

en mihinkään missä keräyksen kohde saa vain rippeet, täällä suomessa on tapana ottaa kaikenlaisia kuluja päältä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 00:28

Suhtaudun kaikenlaiseen kerjäykseen/keräykseen varauksella. Yksinkertaisemmin sanottuna vähäiset roponi lahjoitan eläinten sekä lasten ja nuorten auttamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 01:57

Kaljapurkkien kanssa kauppojen ovilla päivystävien kerjäläisten kippoon en heitä mitään, vaikka olisi kuinka söpö koiranpentu vieressä.
Ovelle asti täällä ei kerääjiä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 07:25

En mihinkään ,missä yritetään kaupata lahjaksi pahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 07:36

Minä en osallistu minkäänlaisiin keräyksiin enää nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 07:54

Minä en osallistu kuin nälkäpäivän keräykseen ja sotaveteraanien keräykseen, jos sotilas sattuu ovelle koputtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:15

Osallistu kyllä jos kohdalle sattuu, mutta oveltaovelle juttuihin en anna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:06

Nälkäpäiväkeräykseen ja Unicefin järkkämiin,en muihin kahvikk-kuppeihin.
Kerran oli assan torilla yks EU-maan kerjäkäisnainen puistonpenkillä röökillä,kädessään kk-kahvikuppi,ajelin ohi ja näytin hälle,et stumppaa sen röökin siihen kuppiin...Kauheeta,enkä ollutkin ilkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:15

En osallistu epämääräisiin keräykseen, ne menevät ties kenenkä taskuun. Ainoïta hyviä keräyksiä ovat sotainvalideille ja veteraaneille suoritettavat keräykset, niihin osallistun aina.
Rahan voi pudottaa joko varusmiesten keräyslippaaseen tai sitten laittaa suoraan tilille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:56

SPR+Unicef+Pelastakaa Lapset ry saa minulta joskus roposen, muita harkitsen tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:59

Osallistun keräykseen, jos kohdalle osuu. Tosin romaninmustalaisille ei tipun lantin lanttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 11:43

Saatan osallistua johonkin . Pelastusarmeijan keräys on yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 13:41

Kummilapsi on Nicaraguassa ja muihin en osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 20:04

eka sääntö on että kaikki mitä kerätään netin välityksellä.............taulapäät osallistukoot!!
toinen - jollei mulla ole mitään intressejä kyseistä keräystä kohtaan, tuskin viitsin.....aina löytyy joku kuka diggaa.
en ole tarvinnut koskaan - olen antanut medihelille
ei ole lähipiirissä - olen antanut vammaisille lapsille
ja olen tainnut kerran antaa jopa johki nuorten päide tms juttuun.
nälkäpäivä on must! samoin punaisen ristin keräykset ok.
veteraanit on kiikun kaakun - eikös niitä nuku ikiuneen "kokoajan" ja mainostetaan kuinka vähän heitä enää on ? miksi sitten joka vuosi kerätään simona rahaa - onhan heille rakenettu jo vaikka mitä kuntoutusjuttua. anteeksi jos loukkasin jotakuta, tarkoitukseni ei ollut. kyllä niin on että valtion tehtävä on pitää huoli niistä jotka sen valtion on mahdolliseksi tehnyt. kuntoutukset ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 22:43

Hyvin vähän olen osallistunut keräyksiin...Pelastusarmeijan joulupataan olen vienyt paketteja..menevät perille jotka tarvitsevat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:50

Lahjoitan eläinsuojelutyöhön.Lastenlinnan kymppi-osastolle, seurakunnalle.SPR:lle.