Käyttääkö meidän napsun naiset laamapaitaa, sekä napsun miehet flenellipaitaa näin syyskylmien alaessa?

Itse käytän laamapaitaa, sekä pumpulisia ns. välihousuja. On niillä hienompikin nimi vaan en muista.
Anne tyttäreni osti minulle villaiset joissa oli jotain muuta joku % ja ne kutittavat jalkoja kovasti.
Vaikka vanhus jo melkein olenkin en käytä pitkälahkeisia vaaleanpunaisia punttihousuja.
Nyt taisi mummo seota, kun rupeaa tälläisiä kyselemään.

Lisätty: 25.09.2011 - 18:50

Kyllä jumppis Sinunkin vastauksesi sopii mukaan on miehillekin omistettu.

Avainsanat: syyspukeutuminen kategoria on mikä on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 12:47

Laamapaitaa en käytä, mutta flanellipaitaa kyllä.

Kysyjän kommentti

Moikka pappa. Olet kunnon tsuppari, kun käytät kauniita ja lämpöisiä flanellipaitoja.
Nehän ovaat nykyään niin värikkäitä ja ruudullisia ei niitä vaaleita sairaalapaitoja.
Kiitos kaikille laamapaitojen pitäjillekin ja vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 17:56

Omistan muutaman laamapaidan, ne on käytössä lähinnä pakkaskeleillä lenkkeillessä, vielä en ole ottanut käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:07

Aluspaitaa ja pitkää kalsonkia löytyy ja käytän,mutta hiukan myöhemmin.Yks talvi käytin riekaleiksi silkkivillaisen pitkähihaisen aluspaidan,oli ihana villurien alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:40

Lampaanvilla paitaa, ihan oikeaa päsinpökkimää!
Sori tämä kysymys oli naisille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:49

Laamapaita on ollut lapsena ja mies ei taatusti pistä flanellipaitaa päälleen...
Itselläni kyllä flanelli pyjama...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:05

Lapsena oli montakin laamapaitaa, nyt ei ole yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:26

Minä olen niin kuumaverinen että lyhythihaista puseroa/paitaa käytän kesät talvet, jos tiedän että takkini joudun talvella jossakin riisumaan, niin pitkin hampain laitan pitkähihaisen puseron, ihmiset muuten siunaisi että kesävaatteissa kuljen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:23

Oi oi kun saisikin sellaisen kunnon laamapaidan. Ei näistä tekosellaisista ole mihinkään.
Ihanan lämmin se oli - sen muistan lapsuudestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:11

penskana piti olla laamapaita yllä. ja villahousut jalassa. talviaikaan.
en sitten lapsuuden ole kumpaistakaan vaatetta käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:12

no tota noin en ole vielä siirtynyt villadongareihin ,mutta eiköhän tässä lähiaikoina ku kattelee säätietoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:55

Pienenä tyttönä huomasin kerran, että paita oli liian pieni - siihen se päätty mun lapsuuteni ja alkoi paidaton tieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.09.2011 - 00:27

liekö tuolta kaapista flanellia löytyy, saatan käyttääkin jos käteen sattuu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:04

En käytä enkä omista laamapaitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:15

Joo omistan montakin laamapaitaa.Talviaikaan pidän niitä villapuseroiden alla.Ihanan lämmin
varsinkin pyöräillessä.Ja jalassa aluspitkikset. Miehelläni on flanellipaitoja.