Noudatti satelliittiohjausta ja....?

- oli ajaa alas jyrkänteeltä.

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...lk_is_ul_1

Lisätty: 24.09.2011 - 16:24

Pist, ohjaan itse sinne minkä nään.

Avainsanat: kannattaa ajatella mihin luottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 18:31

Silmiin on parasta uskoa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 13:55

Oliskohan kannattanut tässä tapauksessa luottaa enemmän maalaisjärkeen, tai vaikka karttaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 14:40

Tekniikkaan ei voi koskaan luottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:12

Ei olisi kertomassa meille ,jos olisi joutunut rotkon pohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:16

Minä olisin saanut ajaa rotkoon kymmeniä kertoja, jos uskoisin navigaattoriin.
Viimeksi eilen se kehoitti kääntymään vasemmalle, moottoritietä vastavirtaan.
Ei ole väliä, onko uusi Nokian puhelinnavigaattori tai monen kehuma Tom Tom, niin metsään menee ja usein.
Vuoren rinnettä ajaessa pitäisi muka tehdä U-käännös tai kääntyä vuorenseinään tai sinne rotkoon sadan metrin välein, vaikka suunta oli varmasti oikea.
Isommissa kaupungeissa kannattaa mieluummin ajaa arvaamalla, kuin noilla romuilla mitä minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:40

Kaikenlaisia kulkijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:48

Navigaattori ohjailee minne sattuu (kertovat muut), itse luotan vielä karttaan ja kartanlukutaitoihini enkä omista "alligaattoria", kuten naapurin pikkutytöt isänsä navigaattoria nimittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 21:41

Navigaattoritkin erehtyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 00:04

Minulle neuvoi navigaattori lyhimmän tien mökille Ruotsin Torsbyssä erämaisemissa ollessani. Tosin tie oli vain metsäkoneen ajoura, korkeus eroa n. 500 m ja syvä rotko oli alapuolella, sekä isoja kiviä ja kantoja tien joka puolella. Lisäksi matkaa olisi ollut metsätietä noin 14 kilometriä, mutta navi oikaisi ja matkaa tuli vain 13 km. Jos en olisi liikkunut isolla maasturillani matka olisi tyssännyt keskelle erämaata isojen kuusten keskelle.

Maasto oli samaa luokkaa, kuin tässä testi videossa. www.4x4.com/volvo-xc90-off-r...est-video/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:46

gaattorit on epäluotettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:14

Kauhistus, missä sen maalaisjärki on ollut jos ei eteensä ole katsonut.