Onko napsulaisilla syysflunssan oireita näkyvissä?

Itselläni vähän nenä tuhisee ja on kolkuttelemassa ovelle...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 19:53

Nyt annuliini villasukat jalkaan ja lämmintä juotavaa mukiin, ettei tauti pääse pahemmaksi. Itse olen toistaiseksi välttynyt syysflunssalta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 20:03

ei kiitos ainuttakaan oiretta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:27

Nokka valuu vettä ja viluinen olo,olin joogassa,kun se on silkkaa nautintoa.Vilustuminen on ilmiselvä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:50

Eipä ole vielä oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:02

Eipähän ole oireita, viä ainakaan.Jos alkaa oireilemaan niin laitan kattilaan vettä, vesi kiehumaan,
pyyheliina päähän ja höyryhengitystä. Sillälailla olen monesti saanut nuhan ja kurkkukivun pyörtämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:18

Ei ole funssaa vielä ainakaan ollut..toivon mukaan ei tulekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.09.2011 - 01:57

eipä onneksi ole ja terveenä haluaisin pysyäkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 06:53

Ei vielä, mutta kyllä se tuolta töistä tarttuu ennemmin tai myöhemmin. Aloitahan torjuntakeinot heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 07:42

Ei ole vielä onnekseni mitään flunssan oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:11

Oli jo kuukausi sitten, toivottavasti ei tule uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:16

Ei oikein flunssa tartu. Tiedä sitä mistä tuokin johtuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:35

Eipä ole flunssaa viel pukannut, pitääpi koputtaa puuta (siis päätäni) jottei tulisikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:31

Sen kourissa olen kolmisen päivää ollut. Tätä kirjoittaessani olen jo voiton puolella, uskaltauduin jo pihahommiinkin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 19:59

Voi sinua, koita parantua ja laittaa villasukat jalkaan. Flunssa ei ole minua vielä vaivannut.