Kuopiosta vielä,myös maininta sataman uudistusta suunnitellaan?Onko Kuopiossa vielä se perinteinen kalakapakka alhaalla satamassa?

Lisätty: 23.09.2011 - 16:37

Kiitos Napsut,Vapaasatama Sampo on se "mun"perinteinen kalakapakka ;-)

Avainsanat: perinteinen kalakapakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 13:27

Varmaankin tarkoitat tuota Ravintola Sampoa, Kauppakatu 13. Nettisivujen mukaan on aaki www.wanhamestari.fi/ravintol...FI/sampo/.

Minä pidän parhaimpana muikkuravintolana Isä Camilloa, Kauppakatu 25-27.Muikkujen kera tarjottava savolaenen pottuvoe on täällä niin hyvää, ettei Sampon vetisestä ja mauttomasta muusista voi puhua samana päivänäkään. www.ravintolamestarit.net/isacamillo/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 13:16

Minna Canthinkadulla on julkinen Salakapakka.

ravintolat.ravintolakeskus.f...set%E4/112

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:48

Vapaasatama Sampo, siellä parhaat muikut ja muusit olen nauttinut monet kerrat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:50

Muusit ja kalat tällä kertaa, eikä muusit ja nakit silmille.
Olen joskus käynyt, vuotta en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 17:05

Kyllä Sampo on paikoillaan. Itsellä huonot kokemukset paikasta. Ekan kerran kävin joskus -80 luvun lopussa ja heti jouduin antamaan ensiapua, kun joku kaatui pöydän kulmaan ja otsa aukesi. Toisen kerran kävin -90 luvun puolissa välin syömässä muikkuja. Yäk, ne maistuivat pahalle ja perunamuusi oli vetistä. Asuin sentään Kuopiossa n. 25 vuotta...joten on siellä parempiakin ruokapaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:30

Minullekin tuttu tuo Jumppiksen maitsema Salakapakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:29

Vanha kunnon Sampo on paikoillaan, asuin jonkin aikaa Kuopiossa, silloin ei tullut kyseisessä paikassa käytyä, poismuuton jälkeen useastikin olen poikennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:17

Niin näkyy muidenkin mielestä olevan, siis Sampo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:58

Kävin menneenä kesänä ja silloin ainakin oli. Mitenkähän myllerryksen jälkeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 18:56

Vielä on pytinki pystyssä.