Ajatuksia odotuksesta ja äitiydestä.

Tämän mamman äitiysvaatteiden myynti-ilmoitus pääsi Iltasanomiin.
www.projectmama.info/
Hauskat jutut äipällä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 11:54

Hauska ilmoitus. Olihan se ihanaa aikaa silloin kauan sitten. Minulla oli kaikenlaisia himoja syömisen suhteen niin, kuin varmaan monella on. Raskausajasta tulee aina ensimmäisenä mieleen se, kun odotin tytärtäni. Vatsa alkoi olla mahdoton ja kesähelteet parhaimmillaan. Halusin järvelle ongelle ja olin veneessä vain pikkuhousut jalassa hirvittävän suuri pömppömasu sylissäni. Kala söi ja muutama tunti kului mukavasti. Pääsi mokoma aurinko polttamaan sen suuren mahani...tytär syntyi 4,7 kiloisena ja punaposkisena. Vielä tänäkin päivänä hänellä on jonkin verran punakat posket. Tyttäreni on joskus moittinut niistä minua, että pitikin sinun "kuumentaa" hänet silloin vatsassa ollessa, kun aina posket punoittaa enemmän tai vähemmän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 12:07

Aikamoinen kasa äitiysvaatteita. Itse hommasin aikanaan vain äitiyshousut ja mekon, paidat lainasin miehen kaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 12:26

Loistava idea,mua ainakin viehätti ajatus vauvan 0-12kk vaatesetin vuokraus siitä byebye bamboosta. Käyttökelpoinen idea,kaikkihan me tiedämme niiden pienten vaatteiden käytön :-D!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:05

Pitää muuten ihan paikkansa, että kun ei enää äitiysvaatteita tarvitse niin niistä haluaa pian eroon. Itse myin omani pois kirpparilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:41

En ole erikseen mitään mammavaatteita ostanut. Ensimmäisen lapsen odotuksen aikana talvella kuljin leggingseillä, suurilla villapaidoilla ja ylipolven olevilla saappailla. Toinen lapsi syntyi kesällä, joten odotus sujui kesämekoilla ja sandaaleilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:52

onkos Papitilla vauvakuume?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:53

Kiva kun nyt on kauniita äitiysmekkkoja, ei niitä 50 vuotta sitten ollut tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:16

Hauska ilmoitus, tuo huumorilataus herättää mielenkiinnon, tosin enää ei mammavaatteille ole käyttöä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:14

Tiedän tunteen kun raskaus on ohi tekee niin pirskatisti mieli omiin normaali vaatteisiin, mutta eihän tuo heti onnistu..
Itselläni oli raskausaikana minun äidin teryleeninen raskaushame jota käytin joka kerta, sen taas pistin omille tyttärille kiertoon, yli 50v vanha ja on aina kuin uusi... se on ainut jonka säästin kuten äitinikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 22:22

Ei kyllä siihenaikaan paljon äitiysvaateita ollut,kun itse tarvitsin..Yksi oli juhlamekko..ja kotona milloin mitäkin mahtuvaa päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:55

Kyllä ne kaupaksi menee kun on valmiiksi testatut asusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2011 - 22:39

Jos koko oikea jollekin, niin varmasti ostajia löytyy. Ihan kamalasti vaatteita, itselläni ei ollut kahden odotusajan yhteenlaskettu määräkään noin valtava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 06:48

Nyt on Papitille tullut vaavi kuume. Äipällä oli vähän liikaa mammavaatetta, no toivottavasti hän pääsee niistä eroon. Minä laitoin mammahousut roskiin kun tulin laitokselta. Minä pärjäsin kyllä yksillä housuilla. Minulle voisit tulla lapsenvahdiksi, niin varmasti vaavi kuume helpottaa. Saisin vähän huilia. Lapsenvahdin paikka on avoinna.