Onko ns. lehtikeli aiheuttanut sinulle ongelmia? Itse olin liukastua, kun paljon vaahteranlehtiä märällä asfaltilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 13:10

Joskus on pyörällä tullut vaaratilanne, kun juuri lehtikelin ollessa pahimmillaan jarrutusmatka venähti liian pitkäksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 09:08

Ei minule ole lehtikeli mitään aiheuttanut, mutta viime syksynä näin miten postinjakaja teki spagaatin, on lähes 60 v mies ja notkea oli hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 09:33

Luontokuva? Luonto kohtaa asfaltin.
Taidekuva? Kokeellinen taideteos vettä roiskauttavasta valaasta.
mediaserver-2.vuodatus.net/g...791435.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 10:13

Ei ole vielä aiheuttanut ongelmia ,pelkään kyllä ,että märät lehdet ylläyyävät minut vielä ja menen mukkelis makkelis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 10:48

Vaahterat pitäneet lehtensä,toistaiseksi,kun niillä sulkasato pitää askeltaa varoen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 11:04

Joutuu todella varomaan kun kävelee kadulla, oli sateista ja se lisää vaaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:05

Ei minulle mutta kiskoliikenteelle: www.kaleva.fi/uutiset/junat-...kia/873672
Rallikisassa Saksassa joskus huolletavani kertoivat silmät pyöreinä; "tiellä oli peffetin kokoisia vaahtaranlehtiä ja vielä liukkaita tuolla vuorilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:27

En ole vielä joutunut lehti ongelmiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 16:06

Lehti ongelmiin auttaa minulla joka paikan höylä eli rollari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:42

Ei vielä lehtiongelmia, viikko pari eteenpäin, niin sitten saa olla varuillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:43

Hieman Turun keskustassa alkaa nuo lehdet kellastua, mutta hyvin vielä nuo puussa on kiinni, joten ei liukastumisen vaaraa vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:46

Ainoa ongelma on henkisellä puolella. Milloin ja miten saan ne tuolta märästä maasta revittyä irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 22:33

Ei kaduilla ole ollut ongelmia lehtien takia..Kohta tulee ongelmat pihalle..kun ne pitää saada ennen lumen tuloa kerättyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:47

Niinhän siinä saattaa käydä. Ei auta olla muuta kuin varuillaan, varsinkin liukkailla kallioilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 06:34

Täytyy olla vain varovainen, ja koputtaa puuta. En ole vielä pyllähtänyt.