Neljänneskierros maapallon ympäri, onko komia?

www.youtube.com/watch?v=74mhQyuyELQ
aika paljon salamointia maapallolla.

Avainsanat: nopeutettua kyytiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 11:58

Upealta näytti,Kiinan muurikin siellä alhaalla :-D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 11:47

komiaa kyytiä, ei lentokoneesta nuon hyvin näy maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:47

Hienolta näyttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:56

Hionoa katseltavaa, lentokoneesta tulee aina myös seurattua mutta ei se tuolta näytä... mutta on tullut kuvattua taivasta silloinkin ja olen saanut todella upeita kuvia kun alas päin kuvia ottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 12:02

Kyllä siellä palaa kilowatti poikineen. Tuolle lennolle voisi vaikka lähteäkin, jos halvalla pääsisi.
Noita salamoita näin kerran lennolla New Yorkista Miamiin niin paljon, että juuri sekuntia pidempää taukoa ei ollut ja useimmiten näkyi useampi välähdys kerralla siellä pilvimaton alla. Määrää on vaikea laskea, mutta arvioisin jotain kymmenen- kahdenkymmenentuhannen välillä.
Muulloin olen hyvin harvoin nähnyt yhtäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 13:23

Kiitos kyydistä. Mukavaa oli lentää ja ihanat maisematkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 14:12

Ensin tuli mieleen pimeys ja kylmyys.Maailman suuri avaruus.Pelottavakin ehkä...Komeaa kuvaa, muttei sytytä minua yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 14:53

Komeaa kuvaahan tuossa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:10

Komea oli katsella. Minuutissa n. 10000 kilometriä satelliitin kuvakulmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 22:18

Kaverit maassa ottivat lenskarista ainakin paljon kuvia, koska salamavalot vaan välähtelivat alhaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:57

Komiaa katseltavaa on. ihan heikompaa huimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:37

Millaistahan siellä oli, sillä minua ei saa lentokoneen kyytiin kuin kovassa humalassa tai sitten huumattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:09

Komia on.