Oletko mennyt liian myöhään lääkäriin?

www.youtube.com/watch?v=bJua...re=related

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 11:24

Ai,että,kun sain makeat naurut tästä jutusta.Taavetti parka tajusi naisen halun liian myöhään.Itse olen vielä ymmärtänyt mennä ajoissa tohtorille,kun kerran tässä vielä kirjoittelen.Kyllä sinä olet aika metka kaveri Onttopohjaoy.

Kysyjän kommentti

Hyvää viikonloppua teille molemmille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 11:30

Voi muistan nämä vuosien takaa, jos tuossa sinä niin niin liian myöhään.... tuli käytyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:44

Viime aikoina on tullut lääkärit hyvinkin tutuiksi, kun olen joutunut jo kuukauden päivät lääkärillä ravaamaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 12:30

Liian aikaisin on tullut joskus mentyä.
Pari tuntia kun odottaa, niin ehtii tuumailemaan, että turhaa pidin kiirettä.
Taavetin vaivaa ei kyllä ole esiintynyt vuosikymmeniin. Naiset kun ovat oppineet, että niin kiertelevästi ei kannata kysellä, että Taavetti ei tajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 13:58

Hauska juttu, itse olen pyrkinyt kiertämään lääkärit kaukaa ja toistaiseksi siinä onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:25

En liianmyöhään vaan liian aikaisin. Ja pirusti harmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 17:24

Voi Taavetti parkaa. Jälkiviisaus ei aina olekaan hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:49

Oppia ikä kaikki. Hyvä kun tuossa iässä muistaa vielä, minkä tähden niitä tyttöjä aikanaan katseli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 20:59

Joskus tuntuu, että olis ollu parempi jättää vaan siihen katteluun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:53

no en ainakaan noin myöhään...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:31

en ole myöhästynyt kertaakaan, vaikka useasti käytänkin palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:54

Hauska juttu kerrassaan. Minä tuuppaan kyllä itseni aina aika myöhään tohtuurille, mutta turhaan olen hätäillyt silloinkin. Hyvän tovin olen saanut odottaa silti kunnon tutkimuksiin pääsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:22

En kyllä noin myöhään,kun tuo kaveri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:00

En ole.