Tunnetteko halvat matkustus tavat?

www.matkaopaslehti.fi/artikk...nnatykset/

Avainsanat: monia tapoja matkustaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 18:31

Kalliiksi tulee sekin kun kahdella jalalla kävelee ja kolmet puolipohjat kuluu vuodessa.

Ennätyshimo teettää ihmisellä näköjään miltei mitä vaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 08:52

Työssäkäyvälle ei halvat eli nuo esitetyt matkustustavat käy. Ei kyllä pahasti edes kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 09:08

Entäs apostolin kyyti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 09:29

kävellen kait edullisinta jos kuntoa riittää ja kengät kestää.
mutta toistaiseksi kyllä ulkomaankohteisiin käytän lentokonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 09:46

Tässä on yksi tapa, mutta varo mettei sinua käytetä hyväksi:
www.youtube.com/watch?v=pe2aZuz8o_Y

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:39

Ei kiinnosta maailmanmatkaajan elo, olen liian mukavuudenhaluinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:41

Tulee tuo lehti itselle, ja kyllä se on niin että kun lomalle mennään niin ei olla köyhiä ja kipeitä...
Joten turvaudun lentokoneeseen, ja en mihinkään halpalentoyhtiöönkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 13:51

Hamsterin Halpamatkatoimistoa olen viime aikoina käyttänyt, lentäen on vielä kuitenkin Hamsterinkin matkat tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 09:56

Tunnen ,pyöräily ja kävely...niitä käytän useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:13

Apostolinkyyti on halvin ja luotettavin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:29

Apostolilla rollaria työntäen tai valkoisella kepillä esteitä tutkien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:59

Siinähän noita olikin. Ihan pyöräilyä voisin kokeilla. Jätän tuon ruohonleikkuri homman väliin, se syö bensaa kuitenkin.