Leikiikö teidänkin lemmikkinne Super Mariolla?

images.cheezburger.com/compl...936d03.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 09:54

Ei leiki, kun huushollissani ei ole lemmikkejä allergian takia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 06:47

Ei ole enää lemmikkiä huushollissa, Misse-vainaa ei harrastanut tietsikkapelejä, katseli vain tv:stä pallopelejä, ja yritti välillä saada pallon tassuihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 09:41

Fiina-koira leikkii mielellään aktivointipallolla.
hauska seurata kun tassulla tai kuonollaan tökkii palloa huoneesta toiseen ja metsästää herkkupaloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:28

Ei ole Super mario, muttaPikillä Pikku Nälkä kyllä on, jota retuuttaa sinne tänne, ja riisuu siltä tuon paidan joka kerta saan aina sitä pukea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:32

Koira seuraa tv:stä vauhdikkaita pallopelejä tms. Mutta en ole vielä nähnyt sen pelikonsoleilla pelaavan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:24

Taitaa olla kissan päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 09:54

Ei leiki, kun huushollissani ei ole lemmikkejä allergian takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:28

Eipä lyö pienet tassut mitään peliä, kas kun lemmikki puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:31

Ei ole sitä lemmikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:40

Jos koirien taivaassa on tuollaisia tarjolla, niin uskoisin että koirapoikani rakastuisi tuollaiseen.