Sataa sataa yhtenään, milloin saamme pouta sään.

Kyllä on märkää, en ole pellolle voinut mennä nostaan mitään. Siellä tosi lötköä.Pimeys lisääntyymyös hiljaisuus luonnossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 06:33

Aurinko paistaa aina. Välillä sitä vaan ei näe.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 21:58

Pouta sää tulee aina sateen jälkeen.....usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 22:11

Meilläkin on hiljalleen sadellut taas iltapäivän, mutta eiköhän se päiväkin taas paista jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 22:20

Aurinko paistoi päivällä täälläpäin ja lämpöä oli likimain +19 astetta.
Myöhemmin iltapäivällä alkoi taas vesisade.
Ensi sunnuntaina täällä pitäisi jo paistaa jos Pekka Pouta osuu oikeaan ennustuksissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 00:28

Se on syyskuuta nyt ja kaikki tyypit onnellisia,mitkä valitti kesällä "kuumuutta"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:28

Täällä sataa :( eilen satoi, tänään sataa, aivan karsee ulkoilukeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 11:34

Eilen oli aamusta asti kaunista, mutta iltapäivällä tuo reesi ja satoi koko illan,,,
Aamulla satoi hieman, mutta nyt taas tauko...
Sitä tässä odotellessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:19

Sateen jälkeen on yleensä tullut pouta. Tuskin se mihinkään muuttunut on vaikka siltä välillä tuntuukin.
Ollaan kärsivällisiä ja odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:15

Pahaa pelkään, että perunatkin pitää nostaa maasta haavilla, kun on niin vetistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:34

Sateen jälkeen tulee aina pouta, tiedä päivää en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:37

Kyllä se sieltä tulee - jonain päivänä. Maallikon on vaikea sitä ennustaa, kun eivät säätieteilijätkään sitä osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:54

Talvi tekee tuloaan.