Joko joutaa telkkari saunan taa, jos lupamaksut tuollaisiksi kohoavat?

www.iltasanomat.fi/kotimaa/5...91976.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:22

Ohjelmatarjonta on nykyään sellaista, että joutais koko toosa muutenkin saunan taa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 14:27

Demarilähtöisiin juttuihin en usko ja kun kirjoitus on vielä IS:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:28

Kierrätyskeskukseen menee mun toosa.Kannatan maksua,mutta sopuisan tasoista sekä jotain vedenpitävää systeemiä luvattomien katselun estoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:52

Eihän lupamaksut (tv-maksu) mihinkään kohoa, nehän poistuisivat kokonaan.
Budjettirahoituksella osa maksaa verojen muodossa enemmän kuin nyt TV-maksua, osa ei maksa mitään, vaikka olisi TV, jos ei muutenkaan maksa veroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:56

Aika näyttää kuinka käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:09

Aivan Pate T sanoilla, luvattomat TV-katsojat kuriin. Niitä on tiedän itsekin.
Minä olisin valmis viemään Tv.n pois nytkin jo, mutta lapseni ei anna viedä sitä.
Katson niin vähän televisiota, että ei uskokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:32

En ole ikinä maksanut tv-lupaa. Nyt olen 58v sakkoja olen maksanut 78mk . En kehu mutta ymmärtäisin että se on ihmisen perus oikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:50

Jostainhan tyhjäntoimittajienkin palkka on revittävä... onneksi meillä on vain "ilmaiskanavat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 18:51

Olen maksanut tv-lupani, mutta kieltämättä ketuttaa maksaa kaikenlaisesta moskasta, jota ei parhaalla tahdollakaan jaksaisi katsella.

Systeemi, jossa maksat vain ohjelmista joita haluat katsella, sopisi minulle parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:29

Aivan älytön maksu :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:44

Turha ja aivan naurettava tuo tv-maksu.En maksa tv-lupaa ,kun en omista televisiotakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:19

Hulluksi sitten menee touhu...Katsotaan, kuinka käy....En oikein jaksa uskoa, että tuo menisi läpi...Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:30

Hulluksi menee, ei voi kun hirvitellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:38

Maksa Tv-maksusi kivasti täällä: www.tv-maksu-shop.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:53

En kyllä tuota maksa se jää unholaan .Onneksi meillä vaha toosa eikä kamalisti siitä mitään tänne näykkään. 1.2.3 siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 05:00

Hyvä kun muistutit.
Täytyykin tehdä peruutusilmoitus heti huomenna. www.tv-maksu.fi/index/lomakk...sille.html
Minusta Ylen toiminta on rönsyillyt hieman liian laajalle perusajatuksestaan. On osuus musiikkitalosta ja maaimalla kiertää 200 ihmistä sinfoniaorkesterin kanssa. Niin hienoja kuin kumpikin on, mutta rahoitus pitäisi tulla jostain muualta kuin televisioluvista.
Ennen oli vain yksi tv-kanava ja kaksi radiokanavaa ja hyvin tultiin toimeen.
Jonkinlaisen tiedotuskanavan kansalaisille saisi varmaan vähän halvemmallakin, kuin 500 000 000 eurolla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:27

Ongelmana on vapaamatkustajien joukko, joka on vuosittain n. 25 000.
Kallista on myös maksulappujen lähettäminen ja tarkastusten suorittaminenkin.

Jotenkin se pitäisi hoitaa siten, että kaikki taloudet maksavat.

Otettakoon huomioon verotuksessa. Olkoon sitten tasasumma tai tulojen mukainen.
Valmis onganisaatio asian hoitamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:01

Meidän kuuliaisten pitää maksaa niidenkin maksut joita eivät niitä hoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:43

Järjetön maksu, telkkari joutaa kirppikselle.